Teguran terhadap CGrians semakin melampau.

CG Sponsors




bebird

Super Active Member
Joined
Dec 18, 2008
Messages
5,369
Reaction score
142
Points
73
pendapat aku yg kubis ni.. X kesah sgt sesekali nak mengarut.. Baru seronok berforum.. Boleh hilang stress kerja..

Tp jgn la sampai tahap lucah yg melampau..

Paling tak suka bergaduh kt dlm forum ni..
 
Sponsored Post

Kenit

Active+ Member
Joined
Aug 15, 2014
Messages
4,431
Reaction score
53
Points
30
pendapat aku yg kubis ni.. X kesah sgt sesekali nak mengarut.. Baru seronok berforum.. Boleh hilang stress kerja..

Tp jgn la sampai tahap lucah yg melampau..

Paling tak suka bergaduh kt dlm forum ni..
Ada 21above.. Lepak situ lah utk lucah.

Bergaduh kt forum ok lagi.. Tp jgn merebak kat luar..

Kat politik plk ramai suka mem***** dan memacaikan org lain..
Itu tak patut
 

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
pendapat aku yg kubis ni.. X kesah sgt sesekali nak mengarut.. Baru seronok berforum.. Boleh hilang stress kerja..

Tp jgn la sampai tahap lucah yg melampau..

Paling tak suka bergaduh kt dlm forum ni..
itulah pasal, sampai bengkak bengkak jari menaip
 

skorupt

Fun Poster
Joined
Sep 6, 2008
Messages
723
Reaction score
33
Points
20
Malaysia ini kecik ajer..
kalau kita gaduh saper nak jage..
 

hp2309m

Fun Poster
Joined
Mar 6, 2012
Messages
318
Reaction score
2
Points
15
jangan bukak thread tu jika merasa tersinggung..keputusan di jari anda..layan
 

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
1,833
Reaction score
145
Points
43
pendapat aku yg kubis ni.. X kesah sgt sesekali nak mengarut.. Baru seronok berforum.. Boleh hilang stress kerja..

Tp jgn la sampai tahap lucah yg melampau..

Paling tak suka bergaduh kt dlm forum ni..
setuju. yg sampai gaduh tu xphm, emotional sgt. kat cg ni la tempat nak dapat info2, dan kalo terlampau strict sgt takut org bosan. maaf kalo ada yg xsetuju dgn pendapat saya..
 

capachou

Active Member
Joined
Feb 19, 2008
Messages
2,025
Reaction score
9
Points
25
biar santai, tapi mesra.. daan tak perlu melampau..
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,472
Reaction score
2,110
Points
151
CG ni adalah forum (kebanyakan orang) melayu..kalau bahasa pun macam orang takde tamadun, memang sangat memalukan orang melayu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register