Tegaknya Rambut Dr Yousuf Al Qaradhawi Dgn Kata Kata Wafa Sultan.

CG Sponsors




Sponsored Post

LeoFX28

Fun Poster
Joined
Jan 29, 2010
Messages
615
Reaction score
0
Points
10
atheis memang akan sentiasa macam ni... diorang takkan senang duduk selagi Islam ada di muka bumi... cuba tanya berapa ramai atheis yg dah masuk Islam... cuba interview diorang... mau terduduk si sultan ni...
 

nash007

Active Member
Joined
Aug 5, 2011
Messages
2,308
Reaction score
4
Points
25
holocaust...pui la...
penipu besar dunia...
si celaka ni di tipu oleh dakyah zionis...

apo nak dikato...
mudah2 Allah tunjukkan azab dunia pada si celaka ni...
aku dah tak mampu mendoakan hidayah disebabkan dia seorang kafir murtad...
biarlah Allah tunjuk satu lagi azab dunia yg jelas pada manusia...
 
Last edited:

MHaffiezMNazri

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
5,493
Reaction score
1,167
Points
171
Wafa Sultan ini dulu Shia Alawi... sama agama dengan Bashar al-Assad ni...

Tapi dia dah keluar dari agama Islam (mazhab Shia Alawi) dan terangan menentang Islam menyeluruh...

Wallahu alam!
 

kemolok

Super Active Member
Joined
Oct 10, 2007
Messages
6,131
Reaction score
25
Points
70
cuba tanya wafa tu, dia seronok tak dgn kehidupan ni..mesti mengalami big major depression..org yg putus asa...
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,259
Reaction score
1,125
Points
201
next satan rushdie...
 

ohusa

Active Member
Joined
Feb 3, 2010
Messages
1,501
Reaction score
0
Points
20
jika alawi, sah asal bukan muslim...lahir-.lahir kafir dah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register