BTC USD 42,816.7 Gold USD 1,750.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Teddy Bear Jadi Peneman Tidur Anak Kuda Selepas Ditinggalkan Ibunya

MHaffiezMNazri

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
5,493
Reaction score
1,167
Points
171
Hitman™;18547731 said:
bukan dekat china, tapi zoo di california.
which is later aku dapat tau cerita tue fake.

sebab tue aku tak letak apa-apa description gambar tue.:)

Mother Tiger Adopts Piglets (Behind The Scene)
1640965_700b_v1.jpg

Sebenarnya gambar itu dirakan di Zoo Harimau Sriracha, di Chonburi, Thailand :D

Cerita harimau itu meroyan sebab kematian anak lalu digantikan dengan anak bab-e pun palsu :D

Di zoo itu memang terkenal dengan konsep keamanan...

Harimau susukan anak bab-e dan bab-e susukan anak harimau untuk menghilangkan 'sistem mangsa-pemangsa' semulajadi alam...

Harimau dalam gambar itu sendiri disusukan oleh bab-e sewaktu ia kecil jadi sekarang anak bab-e pula menyusu darinya...

Jadi mereka telah merasa seperti keluarga :D
 
Sponsored Post

bboymuiz

Active Member
Joined
Sep 23, 2008
Messages
1,198
Reaction score
11
Points
25
Lepas ni xleh dah cakap "binatang pon xbuang anak"
 

BroAct

Active Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
2,333
Reaction score
92
Points
45
camni la cara nak kenceng rimau... kekekke

tu sebab harimau tu mati semua anak2 die. kesihatan harimau tu merosot teruk sbb anak2 die mati. diorg gantikan anak khinzir tu, siap balut kain belang2 macam rimau. sihat balik rimau tu. :)cgrock
 

rakcacer

Active+ Member
Joined
Jul 20, 2009
Messages
4,058
Reaction score
92
Points
40
mungkin mak kuda tu mangsa rogol... jd ditinggalkan aje anaknye yg dr benih perogol
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register