Team Mahathir tewas di tangan Kak Ros..?

CG Sponsors




Sponsored Post

biisnesman

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2010
Messages
3,434
Reaction score
12
Points
25
teruk betol calon yang najib pilih kali ni..
 

hurairah01

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 12, 2008
Messages
8,979
Reaction score
21
Points
65
ni bukan calon najib ni .. ni calon kak ros
 

biisnesman

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2010
Messages
3,434
Reaction score
12
Points
25
AGREED!! rsnya penyokong bn pun sedar.. calon cm zulkifli noordin leh kata calon transformasi :-?
punyela ramai calon boleh menang, si katak jugak die bg bertanding..
kat selangor ni die bantai g bubuh plak orang yang xmesra rakyat..
elok sangat le tu abg jib oit..=D>=D>=D>
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,887
Reaction score
8,265
Points
716
punyela ramai calon boleh menang, si katak jugak die bg bertanding..
kat selangor ni die bantai g bubuh plak orang yang xmesra rakyat..
elok sangat le tu abg jib oit..=D>=D>=D>
tu ar...
kalo nak amik calon
amik calon...yg pernah kasi ceramah..ramai org datang

ni nordin ni..ramai ke..org dtg tgk ceramah beliau..? :-? :))
 

bebird

Super Active Member
Joined
Dec 18, 2008
Messages
5,370
Reaction score
142
Points
73
tak sabar aku nak pi ceramah zul nordin.. nak tgk ramai ke idak...
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,887
Reaction score
8,265
Points
716
tak sabar aku nak pi ceramah zul nordin.. nak tgk ramai ke idak...
kalo semua rakyat mesia ni..berfikiran macam masta:-?
ratus2 ribu la org mai ceramah nordin.. :eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register