BTC USD 38,012.6 Gold USD 1,827.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tawaran Menjadi Mujahidin Palestin

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,097
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,097
Reaction score
4,468
Points
266
Awards
2
Jakarta -
Front Pembela Islam (FPI) membuat tawaran kepada penduduk Indonesia mendaftar menjadi mujahid yang akan dikirim ke Palestin.

Ada sepuluh syarat yang harus dipenuhi oleh para calon mujahid. "Kami membuka kesempatan kepada siapa saja yang memenuhi syarat," ujar Koordinator aksi demo Komando Laskar Jihad Awid Mashuri kepada wartawan di Jakarta, Rabu (31/12/2008)

Syarat-syarat tersebut adalah beriman, takwa, dan berahlak mulia.

Kedua, bersedia mati syahid.
Ketiga, mendapatkan izin dari orangtua atau wali.
Keempat, bagi yang sudah berkeluarga harus ada izin dari isteri. Kelima, Masih memegang taraf warganegara Indonesia
Keenam, mengisi borang pendaftaran.
Ketujuh, sihat jasmani dan rohani.
Kelapan, bersedia mengikuti tahapan seleksi.
Kesembilan, bersedia mengikuti latihan fizikal dan strategi peperangan.
Kesepuluh bertolak bila-bila masa sahaja tanpa ada yang mengundur diri.

Awid menjelaskan, pihaknya telah berhasil merekrut hampir 1.500 mujahid yang bersedia untuk pergi ke Palestin.
"Selama sepekan mereka akan dilatih di suatu tempat dan mengenai teknik keberangkatan itu rahsia," ujarnya


kalau buat kat Malaysia mesti ramai bagi alasan sayang bini :eek::eek:

budak2 PLKN apa cerita pak najib,
kan dah habis duit banyak rekrut diaorang :)paid ~X(
 
Sponsored Post

hanzahar

Active Member
Messages
2,116
Joined
Feb 22, 2008
Messages
2,116
Reaction score
144
Points
33
ahahaha...

serious ni...sg gov should ring the bell...padan muke LoL
 

CheguDin

Junior Member
Messages
59
Joined
Dec 14, 2008
Messages
59
Reaction score
0
Points
6
dari dulu sampai sekarang...

yang zionis, guna bom, tembak-tembak, letop2.

yang sebaliknya pulak, guna batu, baling2 huh! :(

yang diserata dunia pulak, kutuk mengutuk jer, abis2 pun buat demo!

yang org politiknya, ambil kesempatan... ckp berapi2 tapi mengutuk jer la!

kutuk la sampai kiamat pun, aper yg dapat???

buat la demo kat tengah jalan, sampai tengah laut pun, aper yg dapat???

yang berkuasa tetap berkuasa, dan tetap menzalimi... sebab diaorang menguasai ekonomi!

-aku pun nak mengutuk Zionis tu jugak... tapi aper jadi ek, lepas tu?-
 

sirapbandung

Active+ Member
Messages
3,396
Joined
May 9, 2008
Messages
3,396
Reaction score
1
Points
30
apa2 hal kena lumpuhkan kekuatan udara israel dulu..
 

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,097
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,097
Reaction score
4,468
Points
266
Awards
2
dari dulu sampai sekarang...

yang zionis, guna bom, tembak-tembak, letop2.

yang sebaliknya pulak, guna batu, baling2 huh! :(

yang diserata dunia pulak, kutuk mengutuk jer, abis2 pun buat demo!

yang org politiknya, ambil kesempatan... ckp berapi2 tapi mengutuk jer la!

kutuk la sampai kiamat pun, aper yg dapat???

buat la demo kat tengah jalan, sampai tengah laut pun, aper yg dapat???

yang berkuasa tetap berkuasa, dan tetap menzalimi... sebab diaorang menguasai ekonomi!

-aku pun nak mengutuk Zionis tu jugak... tapi aper jadi ek, lepas tu?-

kalau tak nak mengutuk pegilah join berperang. :)paid

mungkin zaman sekarang sesuai kita berperang dengan menguasai ekonomi :-?
 

taufic

Legendary Member
gem
Messages
14,651
Paid Membership
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
694
Points
161
bule ke kita p bom israel?
why not? depa bule bom palestin.. sapa jual bom?
 

blindclownx

Active Member
Messages
1,169
Joined
May 18, 2008
Messages
1,169
Reaction score
2
Points
35
haku sanggup ...
tapi x cukup ilmu...haahahahahah
sedih tul...
 

kuhik

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
hebatnya...teringin nak pergi...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register