BTC USD 42,890.2 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tawaran Ebook Kuasa Lelong Yang Lagi Murah??

Shukor

Junior Member
Joined
May 16, 2008
Messages
77
Reaction score
0
Points
6
cover20kecil.png


Assalammualaikum w.b.t semua warga Carigold,

Saya percaya, masih ramai lagi yang ragu-ragu untuk menjalankan perniagaan di eBay. Persoalan yang mungkin timbul adalah seperti:

  • Barang apa yang aku boleh jual kat eBay ni?

  • Ah, aku tak reti nak taip dalam Bahasa Inggerislah!

  • Ada orang nak beli ker kalau aku jual barang ni?

  • Barang dah ada orang order, tapi macam mana nak pos eh?

  • Macam mana nak tahu barang tu dah sampai ke belum pada pembeli?

Ini adalah di antara masalah atau persoalan yang sering berlegar di minda anda yang baru nak berniaga di eBay.

Semua persoalan ini terjawab dalam ebook Kuasa Lelong Noorizam Shah.

Banyak teknik atau cara untuk menjimatkan kos yang didedahkan di dalam ebook ini.

Di antaranya ialah bagaimana anda boleh menjimatkan kos untuk memaparkan imej produk anda yang kebiasaannya perlu dibayar sebanyak $0.10 sen dollar bagi setiap imej.

Ya, kalau dulu saya perlu membayar sejumlah kos yang agak banyak untuk memaparkan imej produk saya. Akan tetapi, setelah saya menggunakan teknik yang saya baca dalam ebook Kuasa Lelong, saya dapat menjimatkan kos saya sebanyak hampir 30%. Banyak tu!!

Saya sekarang dalam proses mengaut keuntungan dari Ebay. Yang seronoknya, bisnes di eBay ni boleh dilakukan secara separuh masa. Bagi yang bekerja makan gaji…anda pasti rasa seronok. Apa taknya, duit masuk kiri dan kanan; cukup bulan dapat duit gaji dan dalam masa yang sama dapat pulangan dari bisnes eBay anda setiap hari!

Memang masyuk!!! Tu belum buat secara sepenuh masa

So, apa tunggu lagi dapatkan ebook Kuasa Lelong dengan segera sebelum harganya dinaikkan. Harga sekarang ialah RM50. Tawaran bakal tamat bila-bila masa sahaja! Jadi bertindaklah sekarang!

Tawaran daripada saya

Sekiranya anda mendapatkan ebook ini daripada link saya, anda akan menerima wang daripada saya sebanyak RM10, namun ianya saya tawarkan hanya kepada 20 orang terawal sahaja. Jadi, kos anda untuk membeli ebook Kuasa Lelong cuma RM40 sahaja. Tujuan saya buat begini adalah untuk menggalakkan anda mendapatkan ebook ini. Rugi rasanya sekiranya anda tidak mendapatkan ilmu yang di sampaikan oleh saudara Noorizam Shah. Selepas itu,tiada tawaran ini diberikan lagi setelah cukup 20 orang terawal. Bagaimana? berminat?

Sila dapatkan ebook ini melalui link di bawah :

http://shukorsubahir.com/kuasalelong

Bukti pembayaran

Apa yang anda perlu lakukan hanyalah, hantarkan bukti pembayaran yang anda buat kepada saudara Noorizam Shah kepada saya di alamat email saya shukorsubahir[at]gmail.com (tukar [at] kepada @).

Kemudian, saya akan menghubungi anda dan akan berikan RM10 yang saya janjikan. Ingat, hantarkan bukti pembayaran tersebut sekiranya anda mahu menerima RM10 daripada saya.

Segera dapatkan ebook Kuasa Lelong yang semakin hangat di pasaran: http://shukorsubahir.com/kuasalelong

Ingat, tawaran ini saya khaskan hanya kepada 20 orang terawal sahaja. Jangan berlengah!!

Semoga kejayaan menjadi milik anda!
 
Sponsored Post

Shukor

Junior Member
Joined
May 16, 2008
Messages
77
Reaction score
0
Points
6
Kuota tinggal 18 orang sahaja lagi...jangan berlengah lagi!
 

Shukor

Junior Member
Joined
May 16, 2008
Messages
77
Reaction score
0
Points
6
kuota tinggal 17 orang sahaja lagi...
 

Shukor

Junior Member
Joined
May 16, 2008
Messages
77
Reaction score
0
Points
6
Tawaran masih dibuka...jangan terlambat!!
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register