Tanya pendapat tentang pemaju buat hal..

CG Sponsors




sazleej

Fun Poster
Joined
Jun 15, 2008
Messages
882
Reaction score
2
Points
15
Aku baru beli rumah dari seorang orang.. dah sign s&p dgn agreement..masalahnya, geran rumah tu, pemaju pegang.. tuan yang jual rumah tu, dah pening, mitak habis - habisan, tak nak kasi.. alasan, nak odit, nak cek akaun la.. dia dah bayau habis semua bayaran kecuali dgn bank bulan2.. macamana nak buat kat pemaju tu supaya release kan geran tu?? aku takut tak selesai2 benda ni.. dari bulan 11 lagi loyer aku mintak, byk alasan tak mau kuar.. mcmana aaa????~X(~X(~X(
 
Top
Log in Register