BTC USD 56,871.1 Gold USD 1,834.65
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tanam misai - 18sx + dongeng !

esohor

Active Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
1,524
Reaction score
0
Points
20
episod 1

ada sepasang tunang ini yang amat mencintai satu sama lain. yang pompuannya sangat2 mencintai yg lelaki - begitu lah juga yang lelaki amat2 tunangan nya itu....

masalah utamanya - yang lelaki ini hadapi masalah tiada misai. dah puas dah berikhtiar dan pelbagai ubatan sudah digunakan...tapi misai tak tumbuh2 jugak...

dan masalah nya juga sebab yang wanita ini amat2 berminat dan mendambakan tunangnya mempunyai misai (kasi nampak macho skit)

++++++++++++++

episod 2

maka terdgr lah khabar ttg sorg doktor yang mempunyai kebolehan utk menanam misai.... (kira mcm tanam rambut lah).

maka pergi lah pasangan tunang ini berjumpa doktor utk menyelesaikan masalah tentang tunang lelakinya yg tidak bermisai ini....

doktor : saya rasa rawatan tanam misai boleh dilakukan utk pasangan awak ini.... tiada masalah rasanya.....
wanita : (senyum lega) - dlm hati 'macho lah tunang aku kali ni...'
doktor : tapi nak ambil bulu pada bahagian mana utk di tanam?
wanita : kalau ambil rambut saya dan tanam sebagai misai, camana dr?
doktor : kita perlu buat ujian dulu - samada sesuai ke tidak rambut awak di tanam sebagai misai tunang awak....

selepas ujian dan semua ok - maka diambil lah rambut wanita tersebut dan ditanam lah sebagai misai lelaki tersebut.....
bertambah sayang lah wanita tersebut kepada tunang nya sebab dah macho ada misai....

lepas 3 bulan - si lelaki dtg balik jumpa doktor dan minta dibuang misai yang ditanamnya.....

doktor : knp nak buang - dulu bukan main suruh tanam
lelaki : tak tahan lah dr ... byk sgt kelemumur kat misai ni....
gatal je rasanya :D tiap2 hari kena shampoo je misai ni... :D

++++++++++++++++++++++++++++

episod 3

sbab yg wanita nak jgk si lelaki bermisai - maka dr pun cadangkan ambil 'bulu ketiak' tunang wanita nya di tanam sebagai misai....

maka bermisai lah lelaki tersebut - hasil tanaman 'bulu ketiak' wanitanya.....

selepas 3 bulan..... si lelaki dtg jumpa balik doktor minta dibuangnya misai yang baru jugak di tanamnya......

doktor : lor, knp nak buang lagi misai ni, apa masalah nya pulak? (doktor mcm bengang je). ada kelemumur lagi ke?
lelaki : tak dah doktor. tak gatal2 kelemumur dah
doktor : abis tu, apa masalah lagi, kan dah cantik tu....
lelaki : masalahnya doktor, tak tahan ar.... setiap kali saya berpeluh, misai saya berbau masam ar doktor :D

maka operate lah sekali lagi utk buang misai yang berbau masam tu....

+++++++++++++++++++++++

episod terakhir

lepas x da misai ke-2 tu, si wanita pun desak lah si lelaki utk tanam misai last - sebab dia mmg nak tunangnya ada misai !

maka jumpalah mereka pada doktor yang sama.

atas nasihat dr, ini kira last lah... maka di ambilnya 'bulu TUT (sencored)!!' si wanita dan ditanam sebagai misai kat lelakinya....

maka bertambah macho lah lelaki tu dgn misai barunya....

selang 3 bulan, lelaki tu x dtg2 jumpa dr. doktor kata - mesti semuanya ok je ni... (masalah dah selesai)

selepas 1 tahun - tiba2 lelaki tu dtg balik jumpa doktor - dgn muka masam je (mcm ada masalah)

doktor : kenapa ni? apa masalah lagi ni.....
lelaki : saya nak buang ar doktor misai ni....
doktor : kenapa? ada kelemumur jugak ke?
lelaki : tak da doktor.. ok je
doktor : abis tu - bau masam lagi ke setiap kali berpeluh?
lelaki : tak da doktor. bau dan aroma misai ni ok je... best je baunya....
doktor : abis tu! apa masalah lagi (doktor mcm bengang je!!)

lelaki : TAK TAHAN AR DOKTOR, DALAM SETAHUN SELEPAS TANAM MISAI NI... SETIAP BULAN 'HIDUNG SAYA PASTI AKAN KELUAR DARAH SELAMA SEMINGGU - TIAP2 BULAN' ... mana boleh tahan doktor :D

++++ maaf kalu tak lawak :)

ps : tapi misai aku ada ni misai original, bukan yang tanam punya....
 
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,218
Reaction score
833
Points
176
waduh... sampai ke situ side effect dia.. :eek:
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,725
Reaction score
299
Points
141
keh keh keh :eek:

bagus lawak ni, Misai, The Trilogy lol
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
mcm nie pun boleh ada ka... ermm lain kali ambik bulu dari... TUT..... baru la x da gatal n x la terlalu lebat haha
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
misai leh tanam ye.hahaha
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
hahaha..
smpai mcm tu skali nk tunang dia b'misai..
 

bboymuiz

Active Member
Joined
Sep 23, 2008
Messages
1,198
Reaction score
11
Points
25
tu la pasal....
saper suroh ubah kejadian tuhan....
 

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
bulu dada la amik tanam.. abis crita
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register