BTC USD 54,368.2 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Tanah di Kg. Sungai Soi Kuantan utk dijual

Pekan_die78

Fun Poster
Messages
168
Joined
Feb 17, 2007
Messages
168
Reaction score
0
Points
10
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock
 
Sponsored Post

jejantas

CG Top Poster Club
Messages
24,648
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
920
Points
161
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock

RM 23++ / kaki persegi... leh tahan jugak harga tu yer
 

Shukz Isma

Super Active Member
Messages
5,511
Paid Membership
Joined
Sep 6, 2007
Messages
5,511
Reaction score
15
Points
70
sungai soi....bebas dari kawasan banjir ker....??laju je bro jejantas nie
 

usahajaya

Fun Poster
Messages
869
Joined
Oct 5, 2007
Messages
869
Reaction score
7
Points
15
Askum...
sy ingin promote sebidang tanah ahli keluarga sy.

Lokasi : KG.SUNGAI SOI KUANTAN PAHANG.
Keluasan Tanah : 600 Meter Persegi
Kategori Penggunaan Tanah : Bangunan
Pajakan selama 99 tahun berakhir 15 feb 2108.
Jenis geran : antarabangsa (freehold)

Kawasan sekitar sudah ada perumahan.Jalan,elektrik dan air sudah ada.Skrg tanah tu jadi tempat pertanian.Lokasi sgt sesuai utk buat rumah, sarang burung layang2, pertanian dan lain2 lg.

Harga tawaran : RM 150,000.00

Harga blh dirunding lg sampai jadi.
Boleh hubungi 019-9824102 (dee)

* kalu tokey2 cina tahu comfirm diorg beli buat sarang burung. :)cgrock

Kalau boleh carila pembeli Melayu walaupun Melayu tawarkan murah sket. Tolong bangsa sendiri.
 

Pekan_die78

Fun Poster
Messages
168
Joined
Feb 17, 2007
Messages
168
Reaction score
0
Points
10
Harga bley dirunding lg...letak tinggi2 dulu..bila ada org menawar baru bley kurangkan..adat jual beli :)cgrock
 

Attachments

  • Presentation1.ppt
    59.5 KB · Views: 34

Pekan_die78

Fun Poster
Messages
168
Joined
Feb 17, 2007
Messages
168
Reaction score
0
Points
10
Kalau boleh carila pembeli Melayu walaupun Melayu tawarkan murah sket. Tolong bangsa sendiri.
Tanah ni nak jual ASAP. Kalu xde buyer malay, cina pun xpe. sbb sebelah tanah tu perkuburan cina...:D
 

sureheboh.com

Passed Away
Messages
18,961
Paid Membership
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Tanah ni baru beli ke baru tukar milik?
Baru dapat ni.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register