BTC USD 62,006.3 Gold USD 1,767.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Taksub Berpolitik-Kesian Ustaz Kazim

Sponsored Post

gentleman5555

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2010
Messages
343
Reaction score
7
Points
15
as i mean,bukan nak bkin panas,just terkejut jumpa video ni je.semoga kita bole renung2kan sbb sememang nya lmu dia ni seronok n berguna utk kta dgr
 

autorm

Active+ Member
Joined
Oct 24, 2009
Messages
2,939
Reaction score
9
Points
35
Apabila agama dijadikan bahan politik..

Siapa yang mengahalang dakwah islam??

Semua nye tertutup kerana ketaksuban
 

adam87

Fun Poster
Joined
Nov 25, 2009
Messages
953
Reaction score
0
Points
10
Hmm.. sume nk politik, haiz.. betul ckp ustaz kasim ni. Bab2 dakwah ni jgn la sekali politik kn. da la bangsa kita sendiri da berpecah, ni nk pecahkan agama pulak susah la. ustaz umno la ustaz itu la ustaz ini la..
 

mutanic

Super Active Member
Joined
May 24, 2009
Messages
5,537
Reaction score
212
Points
73
Apabila agama dijadikan bahan politik..

Siapa yang mengahalang dakwah islam??

Semua nye tertutup kerana ketaksuban

lg mau tanya ka??? org mcm hang la kaki putaq alam...agama & politik itu mesti seiringan, hang xtau pasai piagam madinah ka?? amik contoh yg Baginda buat tu...apa nak takut kalu agama & politik di gunapakai dlm urus tadbir negara?? :-?
 

sedanfx

Passed Away
Paid Membership
Joined
May 31, 2007
Messages
6,361
Reaction score
193
Points
78
dlm hidup kita kena ada agama, sahkan nak berak pun kena ikut agama, politik lg la..... kita manusia ni xlari dari agama.
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Apabila agama dijadikan bahan politik..

Siapa yang mengahalang dakwah islam??

Semua nye tertutup kerana ketaksuban

Nasihat teman, rajin2 dok dlm majlis ilmu...
Klau x tahu jgn tunjukkan kejahilan, baik dok diam2...
:">
 

PipFX

Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
2,206
Reaction score
120
Points
33
Apabila agama dijadikan bahan politik..

Siapa yang mengahalang dakwah islam??

Semua nye tertutup kerana ketaksuban

Kcian..statement akai pendek..#:-S#:-S#:-S
 

mydetox

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2010
Messages
5,326
Reaction score
28
Points
70
Apabila agama dijadikan bahan politik..

Siapa yang mengahalang dakwah islam??

Semua nye tertutup kerana ketaksuban

elok gi majlis agama kat surau n masjid bro...dalamkan dulu ilmu agama sebelum kluarkan kenyataan..:">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register