BTC USD 65,457.8 Gold USD 1,784.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Takrif Elektrik pulak naik....terima kasih

terunesepi

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2009
Messages
4,105
Reaction score
63
Points
30
Tengok berita TV1 tadi, kjaan setuju dgn cadangan TNB utk menyemak semula tarif elektrik. Kali terakhir tarif letrik disemak ialah pada tahun 2009.

Berpesta pulak rakyat msia dgn berbagai2 insentif yg kjaan bagi skrg utk kebaikan dan kemudahan rakyat.


Lepas naik tarif letrik ni ada la ex-menteri yg nak kena tangkap rasuah pulak..samy veloo kot..

lol.gif
lol.gif
lol.gif

Najib dengan kenyataan berikut:
“Dr Chua betul dalam memperingatkan anda bahawa mereka (PAS) tidak menyerah dalam pendirian negara Islam mereka. Dan, saya pasti jika ia dilaksanakan, ia akan mengubah cara hidup anda dan memberi kesan ke atas masyarakat Cina."
 
Sponsored Post

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
naik ler...rakyat memang tunggu ajer semua naik kat malaysia ni...
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
atas kemenangan melonjak GALAS & BATU SAPI
harga barang2 pun naik melonjak jugak....:)) :p

baru serasi & seiring sejalan gitu :eek:



** terima kasih pada pengundi BN :">
 

TITANIUM

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
6,365
Reaction score
13
Points
65
Bagus....bagus....
naik kan semua....
naik....naik....
nnt...yuran sekolah pulak naik.....
tol..naik.....
1 Malaysia kasi naik.....
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
naik lagi.. yayy...

agaknya diorang nih pikir barang naik = ekonomi naik.. :)):))
 

zamreda

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
suma nak berpesta.......

jgn harap gomen nak tunjuk baiklah...
 

abgchaq

Fun Poster
Joined
Sep 13, 2009
Messages
896
Reaction score
1
Points
15
1BENDA je lagi yg tak naik semenjak harga minyak naik,sepatutnya rakyat 1MALAYSIA bangga dan ucap terima kasih pada PM dan RM iaitu GAJI..ha ha ha

terima kasih Malaysia...!!!!terima kasih PM dan RM...pas ni boleh enjoy ktak shopping kat obersea lagi...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register