BTC USD 57,175.0 Gold USD 1,815.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

takde ke org nak bagi ilmu free ni...

AkuLahLelaki

Freshie
Joined
Nov 9, 2008
Messages
28
Reaction score
0
Points
3
bila klik je kat saggy korang ni semuanye nak berniaga,join tu la join ni la,kalau la dapat ilmu yang bulih membantu buat duit dgn percuma kan bagus
bukan apa,duit dah dapat kita pakat2 buat pahala la,baru la seimbang..
jangan la sapa2 nak marah pulak ye,aku ni hanya bagi pandangan kepada yg sudi,kalu sapa2 yg tak sudi tu takpe...aiman tak kisahh!!

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

CG Sponsors




Top
Log in Register