Takaratomy DieCast Car model -japan spec

CG Sponsors




hyfactive

Active+ Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
4,325
Reaction score
13
Points
25


sesape geng CG ada koleksi takaratomy nie..leh arr join da club..aku da rembat dekat 300++ bijik dari harga RM7.90 sampaila sekarang RM12.90...GTR nie belum ada lagi kot?
 
Sponsored Post

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
wah..untungnyer ko dpt buat koleksi..
share ler gambo² koleksi ko tue kt sini:D
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
338
Points
136
nie msti regular customer Toys"R"us dan Toys City nie..hehee
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
esok lepas dh banyak buka kedai lawan dengan toycity k .. kami akan menyokong
 

hyfactive

Active+ Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
4,325
Reaction score
13
Points
25
wah..untungnyer ko dpt buat koleksi..
share ler gambo² koleksi ko tue kt sini:D
InsyaAllah...aku tengah suruh anak bujang aku susun..dah beriban abis sebab hobi nie..dari aku bujang sampai anak nak 3...
 

shyfuri

Fun Poster
Joined
Feb 11, 2009
Messages
314
Reaction score
1
Points
20
dulu mmg aku pun suka kumpul keter besi ni..jenis majorate made in UK tapi tak tau lah kemana pergi..anak2 buah dtang terus kidnap..
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,882
Reaction score
8,266
Points
716
mcm nama ceq je :">

apa yg spesel besh tentang keta ni ek..?? ;;) :D
 

banban

Freshie
Joined
Mar 1, 2009
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
hmm

bro.. kau de 300 bijik keta?
kau bia btul..
stail la bro..
gua pun mnat kumpul2 keta ni..
tp x la sbyk tu la..
baru de dlm 34 bijik je..
campur2.. x semua tomica..
baru2 ni je aku dh syok kat tomica..
hahaha...
ne kau dpt stok?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register