Tak patut buat budak kecik macam nih! (Tak Waras)

CG Sponsors




Sponsored Post

alif

Fun Poster
Joined
Aug 17, 2010
Messages
464
Reaction score
0
Points
10
da besar panjang pn otak takde...
ade ke budak2 dihukum nye cmtuh
 

forexworld

Active+ Member
Joined
May 12, 2007
Messages
2,944
Reaction score
85
Points
30
kena apa wei....aku x sanggup nak klik#:-S:D
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
338
Points
136




cedok dr blog TT...
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
budak x cukup umur lagi tuh....
 

2bz4money

Legendary Member
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,615
Reaction score
2,069
Points
191
Tak patut dibuat gitu. Ape benda yg budak tu buat sampai dihukum camtu. Mau cacat tangan budak tu seumur hidup. Apa punya manusia sekejam tu..
 

nasuha_2007

Active Member
Joined
Aug 8, 2007
Messages
1,996
Reaction score
2
Points
25
astaghfirullah....
betul ker bdk tu kena hukum pasal mencuri,
agak yg ada kat keliling tu sumer mmg stok sengal ker,
tak bole nak pikir lg dah...
budak kecik didera mcm tu
gilo apo ~X(
 

cebisan

Fun Poster
Joined
Sep 3, 2010
Messages
552
Reaction score
6
Points
15
(T_T) manusia smakin kejam. penin kpl dah ni.
 

irama

Active+ Member
Joined
Jan 26, 2008
Messages
4,391
Reaction score
0
Points
25
teruknyaaa....cube dulu ganti tangan lelaki tu kt situ..tak pun letak kepala dia skali.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register