Tak pasal2 Mati Ketika Melakukan Aksi Parkour

CG Sponsors




Mail Azim

Banned
Joined
Apr 14, 2013
Messages
103
Reaction score
0
Points
10
Ini ialah antara calon Anugerah Darwin 2013. Wang Zijian (21) ialah seorang atlit sukan parkour yang berasal dari Sichuan China. Pada 6 April yang lalu beliau melakukan lompatan dari Jambatan Sungai Tuojiang yang berketinggian 40 meter. Aksi beliau dirakam oleh seorang rakan. Malang bagi Wang, aksi ini membawa kepada kematian kerana beliau lemas selepas melompat. Menurut saksi, Wang dipercayai pengsan selepas terhempas ke permukaan sungai. Selepas 10 saat beliau dilihat terkapai-kapai cuba untuk terapung sebelum tenggelam ke dasar sungai. Ingatlah adik-adik jangan lakukan aksi lasak jika tidak membuat latihan sepenuhnya.


 
Sponsored Post

kozu

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
11,037
Reaction score
228
Points
133
motif?......
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,704
Reaction score
21,089
Points
1,671
gaya mcm jatuh perut hadap dulu..mau tak pengsan..senak woo
 

Lancelot

Super Active Member
Joined
Jan 21, 2010
Messages
6,535
Reaction score
9
Points
65
yang tengok tu pon takkan tengok je orang lemas?? takde ke nak menolong?? apa punya tak betul manusia zaman sekrang, suka tengok orang mati lemas ????.. yang ambil gambar ni pon satu, sibuk dia ambil gambar orang lemas, nama dia nak menolong sedara tu daripada lemas haram jadah takde.. manusia memang kejam..
 

Mail Azim

Banned
Joined
Apr 14, 2013
Messages
103
Reaction score
0
Points
10
tak sempat nak tolong,kejadian terlalu pantas ni
 

amuk293

Active+ Member
Joined
Jan 10, 2008
Messages
4,264
Reaction score
68
Points
30
apa motif parkour lompat dalam sungai??cm pelik jer..biasa parkour lompat bangunan ke bangunan...tah2 ni kes org bunuh diri kot...
 

d_conan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 24, 2011
Messages
24,174
Reaction score
866
Points
161
Parkour apa mcm tu.. Tu terjun tiruk..
 

KambingGoreng

Fun Poster
Joined
Jan 8, 2013
Messages
601
Reaction score
1
Points
15
ni kes bunuh diri la... naharom sapa memandai kata dia buat parkour... yang TT plak main kopipes... ni berlaku kat hong kong..dia bunuh diri sebab putus cinta
 

jutaonemini

Super Active Member
Joined
May 13, 2008
Messages
9,138
Reaction score
10
Points
65
haa?!?!ade ke parkour terjun dalam air???hmm...tp gle tggi tuh..mampus..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register