Tak boleh bercerai atas alasan gersang

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
SEOUL: Pasangan di Korea Selatan tidak boleh bercerai hanya atas alasan seorang daripada mereka enggan melakukan hubungan seks beberapa tahun, menurut keputusan Mahkamah Agung, semalam.

Ia berasaskan kes seorang lelaki dikenali dengan nama Kim yang berkata isterinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengannya selepas berkahwin pada 2005.

Mereka berpindah ke Amerika dan kemudian balik ke Korea Selatan untuk tinggal bersama ibu bapa Kim. Dia memfailkan perceraian pada 2007.

Mahkamah berkata, pasangan berkenaan mungkin dapat membereskan mereka masalah jika benar-benar cuba. - Reuters
 
Sponsored Post

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
Gersang....."Masih aku Terasa"...:D:D:D
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
mcm ni punye berita pun ada.ekekeke.
 

keri3534

Active Member
Joined
Oct 30, 2009
Messages
1,075
Reaction score
2
Points
25
aku rasa byk juga kes mcm ni kat dunia ni...antaranye tera patrick...hehehe
 

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,542
Reaction score
25
Points
70
kang laki die main liar kang. ke bini die lesbo sebenarnye?
 

pasu

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,163
Reaction score
0
Points
20
mungkin bini dia bukan pompuan sejati kot.. jenis yang ada belalai punya.. lembut..
tu yang tak bagi main tu.. takut pecah lobang.. :eek::eek:
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
ish.... nyesal mampuih kalau nikah jadi macam nie... huhuhuhu..
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
aku rasa byk juga kes mcm ni kat dunia ni...antaranye tera patrick...hehehe
tera patrick? bukan bintang porno ka? apa pulak kes ni? :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register