tahun 2010 ekonomi makin teruk kah???

CG Sponsors




tikusms

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2008
Messages
180
Reaction score
0
Points
10
Betul ke eh aku dengar citer ekonomi kita thn 2010 ni makin teruk ekss...kerajaan dah takder duit dah..harap2 jgn potong gaji sudahhh..paling kuat yg kena tmpias golongan kontraktor la kot.. projek ada tp kerajaan tak bleh byr diorg sbb takder duit!
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,427
Reaction score
21,052
Points
1,671
kerajaan xde duit? mane info dapat ni..mmgla tiap2 tahun pun defisit bro..US pun teruk..tp ekonomi still berjalan..prospek 2010 ekonomi sgt baik
 

eusahawan

Active Member
Joined
Jan 3, 2007
Messages
1,249
Reaction score
94
Points
30
betoi kot .... sebab abang ipar aku pun tak bagi aku on kerja-2 kontrak dgn kerajaan ...

dia kata depa xder duit ...
 

inspiron

Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
1,083
Reaction score
7
Points
25
ada penganalisa menjangkakan dlm suku pertama tahun ni akan berlaku another recession di us ... they called it "Double Dip Recession" ...

klu kali ni jadi, m'sia pon akan terasa impact, tak mcm 2008 punya ..
 

tikusms

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2008
Messages
180
Reaction score
0
Points
10
ntah ler... kebanyakan aku duk dengar kontraktor2 la yang ckp mcm tu...projek mmg ada tp duit yg takder kerajaan nak byr..kita tgk lah mcm mana nanti.. huh haru recession lagikk!!!:((
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
gula dah naik..minyak pun nak naik..keperluan asas akan terus naik..org x byr hutang pun naik..blacklist sbb x byr hutang pun naik...kes jenayah disebabkan masalah ekonomi pun naik..kes rasuah pun naik..inflasi pun naik..kadar perceraian pun naik..anak luar nikah pun naik..keta kena tarik pun naik..tol pun nak naik lg..dikatakan suma la naik..silap2 jd cam indon
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
apo nk jd dgn malaysiaku..
 

[email protected]

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 16, 2009
Messages
20,561
Reaction score
570
Points
166
gula dah naik..minyak pun nak naik..keperluan asas akan terus naik..org x byr hutang pun naik..blacklist sbb x byr hutang pun naik...kes jenayah disebabkan masalah ekonomi pun naik..kes rasuah pun naik..inflasi pun naik..kadar perceraian pun naik..anak luar nikah pun naik..keta kena tarik pun naik..tol pun nak naik lg..dikatakan suma la naik..silap2 jd cam indon
info nie yg bwat semua gerun nie.....mati la yg harap mkn gaji jer.....

Persoalanya prihatin ker kerajaan....?:-?
 

ahmad139

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
811
Reaction score
0
Points
15
nama je berkerajaan ...kroni y lebih tuh.. yang lgi parah..memarah
adus..malaysiaku
 
Sponsored Post
Top
Log in Register