Santai TAHNIAH TNB Tenaga Nasional Berhad.Satu lagi JASA BARISAN NASIONAL.Testimoni POST # 2

CG Sponsors




jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
Last edited:
Sponsored Post

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
ada perasan tak?....

check bil leterik anda...... naik ka?.....

TESTIMONI Dari Rakyat..... :">

rumah aku pon naik dekat rm100 gk
erkkk
PATUTLA naik bil aku...20% naik dr bulan sebelomnye
patut la rasa mcm byk jer bil letrik den..
RM85 tu.. den sorg jer kot kt rumah sewa tu..
Tipulah TT...Mana ada bil letrik naik...Cuba tengok bil aku nie...Penggunaan sama, bagi bulan 2 dan 3...Bulan 3 rendah ajer...Inilah kerajaan yang sentiasa membantu rakyat...Tetiap bulan aku sedekahkah kat TNB ajer tue...ABU,ABU,ABU

Tariff letrik ikut TNB yang sentiasa mendahulukan rakyat...



Bil bulanan aku yang sentiasa mendahulukan TNB dan membantu kroni hidup senang dan selesa...TNB dan UMNO didahulukan...

tu la,smlm pg bayar rase pelik jgk sbb sblm2 mmg x jimat,tu pn dlm 160 ke 170 sbln,jd skg aku cube jimat2 la ttp lampu yg x gune,a.cond gune mlm je,tgk2 bil lg tgg dr 160 ke 230 bln kesan dr berjimat,pelik aku.
OOOO...patutla bil aku melambung pelik je..igtkan sbb cuaca panas kipas duk bukak siang malam..
bil rumah baru aku masuk ni pun rm75.
sedangkan rumah tu bukan aku masuk lagi time tu.
3 minggu rumah tu kosong bil boleh rm75.. :-?
i agak...
min skg 35...
pasal i xduduk rumh jb dekat 4mgu...
last bil mcm tu. nti i coba check yg akan dtg itu
ade kes jiran aku g ngadu bil melambung lps tukar meter, tnb ckp sblm ni di adjust meter padahal mmg tak pun.
last2 lepas tengkar tnb ckp kalau tak nak guna letrik takpa, ptg ni kami blh g potong.
hmmmm :(scam:(scam
aku memang panas dengan SESB kat sabah naik tarif tetiba ja, dulu guna elektrik sekitar RM80 - RM110, sekarang sejak tarif baru dikenakan tak pernah kurang RM140, terima kasih BN dan para penyokongnya. undi BN = Barang naik.
Bil elektrik terbaru rm190.00 ++ sblm ni dlm rm150 je...mgkin terlebih guna kot...
 
Last edited:

rebellion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 3, 2010
Messages
16,081
Reaction score
58
Points
135
yer, bil api rumah aku biase RM30 - RM40, apa jadah bulan ni sampai RM60 lebih tiba2

 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
rumah aku pon naik dekat rm100 gk
erkkk
 

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,543
Reaction score
25
Points
70
Lebih kurang je bil aku bulan ni, dan bulan sebelumnya. Orang lain x tau la
 

AuraSuccess_88

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2010
Messages
69,868
Reaction score
185
Points
528
semua tengok untung tapi dok kata rugi..rugi..
 

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
yer, bil api rumah aku biase RM30 - RM40, apa jadah bulan ni sampai RM60 lebih tiba2

Kalau pikir kita bayar lebih cas leterik sebab TNB kena sponsor kroni IPP......

Tak rasa bo.doh ke TNB yg banyak duit boleh bina janakuasa tapi DIPAKSA oleh umno beli kat kroni IPP.............

Itu sebab cas xtra tu rakyat kena tanggung....

Patut TNB kena cekap ni TNB jadi mesin cetak duit pulak.....
 

ZONDA

Legendary Member
Joined
Feb 8, 2011
Messages
14,905
Reaction score
46
Points
120
rumah aku average rm 350 .... bulan ni naik sampai rm500....whats wrong with these people
 

alpine_star

Legendary Member
Joined
Oct 3, 2010
Messages
13,885
Reaction score
117
Points
123
aku masih xpaham kenapa kemudahan asas diswastakan....untuk tingkatkan produktiviti atau mencarik duit tepi......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register