BTC USD 67,344.8 Gold USD 2,337.93
Time now: Jun 1, 12:00 AM

tabung kebajikan CG...

may4ver

Legendary Member
gem
Messages
13,700
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
226
Points
128
Salam...
saya tgk ramai pakar2 cenderamata kat sini..
apa kata kita buat barang2 macam tu kt sini..
cth setiap pembelian rm1 akan dimasukkan dalam tabung Cg...
mungkin kita leh gunakan untuk tujuan kebajikan atau sebagainya...
jadi hari2 kita duk depan pc ni, kita leh membeli sambil beramal...

@ sediakan 1 tabung khas untuk Cg...
jadi sapa2 rasa nak derma, leh derma...

just pandangan saya...
 
Sponsored Post

salam may...

kenapa tak u join PKSM dulu...

we open for any idea utk wat charity nie...

& kitaorang pun dah ada macam2 idea utk tambahkan tabung... tapi bermusim ler...sbb takut forumer2 CG kata PKSM ambil kesempatan atas kebaikan org CG...:D

hanya org yg diberi kelayakan dari admin saja utk pegang akaun utk satu2 projek....

thanks for the idea...
 
salam may...

kenapa tak u join PKSM dulu...

we open for any idea utk wat charity nie...

& kitaorang pun dah ada macam2 idea utk tambahkan tabung... tapi bermusim ler...sbb takut forumer2 CG kata PKSM ambil kesempatan atas kebaikan org CG...:D

hanya org yg diberi kelayakan dari admin saja utk pegang akaun utk satu2 projek....

thanks for the idea...


PKSM?
apa bendanya tu?
tp saya rasa nak bagi duit ni tak perlu bermusim...
bukan apa tkt musim tu org tak ada duit macamana?
 
salam may...

kenapa tak u join PKSM dulu...

we open for any idea utk wat charity nie...

& kitaorang pun dah ada macam2 idea utk tambahkan tabung... tapi bermusim ler...sbb takut forumer2 CG kata PKSM ambil kesempatan atas kebaikan org CG...:D

hanya org yg diberi kelayakan dari admin saja utk pegang akaun utk satu2 projek....

thanks for the idea...


yup tul tu cik puan cawan :D:D:D

join ar pksm :)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register