Tablet window 8, dh x kuar lagi.

Recommended Brokers


Sponsored Post

nameless

Super Active Member
Joined
Nov 30, 2007
Messages
7,339
Reaction score
68
Points
80
oooo...baru tahu
kiranya yg murah2 xjual lagi la kot. ho stream 8,7, ipro. semua dalam 500 - 600 ratus je. berbaloi nak beli
skrg windows 10...
diorg suma dh tukar ke windows 10...
kalo tablet dia pkai chip ARM, byk x sapot features, software...
kalo pkai chip yg x86 (intel,amd) br bole mcm pc biasa...
sales tablet makin kurang, tu skrg rmai yg wat 2in1...
tablet xleh nk ganti laptop...
 

wheriz

Active+ Member
Joined
Oct 30, 2006
Messages
3,156
Reaction score
168
Points
33
skrg windows 10...
diorg suma dh tukar ke windows 10...
kalo tablet dia pkai chip ARM, byk x sapot features, software...
kalo pkai chip yg x86 (intel,amd) br bole mcm pc biasa...
sales tablet makin kurang, tu skrg rmai yg wat 2in1...
tablet xleh nk ganti laptop...
Ulasan terbaik bro. satu lagi tablet tak leh ganti laptop sbb tak ada keyboard. dgn tak adanya fizikal keyboard menjadikan typing on the tablet sangat meletihkan dan lambat berbanding keyboard. so berbalik pada tu juga banyak comp. yg buat laptop and tablet. Sbb tablet pulak hassle free keyboard semasa kat dlm bus. dldm kereta, atau di mana saja.. lebih mudah guna tablet. So adakalanya nak guna tablet, ada kalanya selesa pakai laptop. So dwi laptop dan tablet sangat sesuai bagi setengah orang. Saya pun minat mcm tu.. dan windows 10 pula sgt ringan berbanding windows 7 . mudah dan laju.
 

nameless

Super Active Member
Joined
Nov 30, 2007
Messages
7,339
Reaction score
68
Points
80
Ulasan terbaik bro. satu lagi tablet tak leh ganti laptop sbb tak ada keyboard. dgn tak adanya fizikal keyboard menjadikan typing on the tablet sangat meletihkan dan lambat berbanding keyboard. so berbalik pada tu juga banyak comp. yg buat laptop and tablet. Sbb tablet pulak hassle free keyboard semasa kat dlm bus. dldm kereta, atau di mana saja.. lebih mudah guna tablet. So adakalanya nak guna tablet, ada kalanya selesa pakai laptop. So dwi laptop dan tablet sangat sesuai bagi setengah orang. Saya pun minat mcm tu.. dan windows 10 pula sgt ringan berbanding windows 7 . mudah dan laju.
tp harga ny :(:)(:)(:)((
skrg ni dh byk company ln yg nk kuor tp rege tetap mahal...
 

Poinwan

Junior Member
Joined
Dec 28, 2018
Messages
92
Reaction score
4
Points
11
I bet they are already more tablets for everything else really there. Please do tell me if there are any more differences with something like Windows 10 tablets. They should provide that really for anything else you should have, like 3 years passed.
 

2iquelo

Junior Member
Joined
Dec 26, 2018
Messages
77
Reaction score
4
Points
11
Why people rally do need tablets, where do you use them for basically anything. I do not get any real case with that matter. Do you really see that coming or not ? I do not get what you really did there. If you have some office job it could be the case.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register