BTC USD 51,661.7 Gold USD 1,683.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Syed Saddiq tak sertai Pejuang, tubuh parti anak muda

CG Sponsors




lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,826
Reaction score
1,215
Points
151
Betul....dia pun manusia jugak. Selagi mana dia tidak meminta kita melanggar syarak, kita sebagai rakyat, patuh dan taat je. Diam lebih bagus.

Syed Saddiq pun takde dosa mintak maaf melalui media sosial, tapi, lebih beradab kalau dia diam atau kalau betul nak mintak maaf, mohon la mengadap. Itu cara kita sebagai rakyat menghormati Raja.
Yg angkat raja pun rakyat yg jatuhkan raja pun rakyat....so rakyat dn raja ibarat isi dn kuku kena saling hormat menghormati....sebelum demang lebar daun bg taat setia pada sang sapurba dia dh bg ingatan kepada sang sapurba klau anak cucu sang sapurba melampaui batas....anak cucu demang lebar daun boleh tarik balik kesetiaan tu....ingat key dia hormat menghormati..... sejarah dh bnyk tunjuk dh apa kesilapan kt, jgn ulangi lg ja
 
Sponsored Post

abah5851

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,581
Reaction score
164
Points
43
Yg angkat raja pun rakyat yg jatuhkan raja pun rakyat....so rakyat dn raja ibarat isi dn kuku kena saling hormat menghormati....sebelum demang lebar daun bg taat setia pada sang sapurba dia dh bg ingatan kepada sang sapurba klau anak cucu sang sapurba melampaui batas....anak cucu demang lebar daun boleh tarik balik kesetiaan tu....ingat key dia hormat menghormati..... sejarah dh bnyk tunjuk dh apa kesilapan kt, jgn ulangi lg ja
Hikhik..hanya jauhari mengenal maniam... itu je nak bagitahu... bagi yang tidak duduk di Johor..banyak2 lah berbual dgn orang Johor.. terutama sekali bisnessman dan orang2 lama Johor... anda akan tahu apa itu 'HANYA JAUHARI MENGENAL MANIAM'....
 

abah5851

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,581
Reaction score
164
Points
43
TMJ lain bro....dia tu level pewaris yang akan memerintah negeri Johor dan Malaysia.

Dia nak masuk ke media social atau tak, itu hal dia.

Kita ni sebagai rakyat, diam-diam je lah. Kalau betul nak mintak maaf dengan pewaris takhta, mohon la mengadap. Itu cara yang betul. Kalau dia tak terima mengadap, duduk diam-diam dan jangan bising.
BRO DUDUK JOHOR KE?? NAMPAK MACAM TERLALU MENGBAKING NI...
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
3,624
Reaction score
1,154
Points
111
BRO DUDUK JOHOR KE?? NAMPAK MACAM TERLALU MENGBAKING NI...
Saya orang Kedah. Bermastautin di Johor. Dah hampir 10 tahun dah tinggal di sini.

Saya cuma beri pendapat mengenai peranan rakyat dan Raja.

Bukan TMJ sorang, tapi semua Raja-Raja kita di Malaysia.

Nota: Nak lepak ngeteh, datang Kulai, saya belanja Nasik Kandaq Royale.... Mantapp baq hang.....hehehe
 

abah5851

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,581
Reaction score
164
Points
43
Saya orang Kedah. Bermastautin di Johor. Dah hampir 10 tahun dah tinggal di sini.

Saya cuma beri pendapat mengenai peranan rakyat dan Raja.

Bukan TMJ sorang, tapi semua Raja-Raja kita di Malaysia.

Nota: Nak lepak ngeteh, datang Kulai, saya belanja Nasik Kandaq Royale.... Mantapp baq hang.....hehehe
owh... bagus2. nasi kandaq kat senai tu ke? tapi kena lah tgk raja mainkan peranan atau tak..? itu je nak bagitahu...
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
3,624
Reaction score
1,154
Points
111
owh... bagus2. nasi kandaq kat senai tu ke? tapi kena lah tgk raja mainkan peranan atau tak..? itu je nak bagitahu...
Kat senai saya tak pasti restoran yang sama atau tak. Tapi Nasik Kandaq Royale yang saya makan ni berdekatan area IPD Kulai. Ada deret kedai sebelum simpang ke IPD dan PPD.
 

lautjernih

Fun Poster
Joined
Jun 22, 2019
Messages
326
Reaction score
54
Points
30
Hikhik..hanya jauhari mengenal maniam... itu je nak bagitahu... bagi yang tidak duduk di Johor..banyak2 lah berbual dgn orang Johor.. terutama sekali bisnessman dan orang2 lama Johor... ....
Apa cerita ni?
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,714
Reaction score
2,041
Points
201
Game org politik & org beraja lain bro

cuba ko tweet ke TMJ mcm saddiq
Trus masuk lokap :D

depa golongan vvip kelas atasan
Mana sama
 
Sponsored Post
Top
Log in Register