BTC USD 22,791.5 Gold USD 1,922.45
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Syarikat kurier mana paling teruk

Syarikat Kurier Mana Paling Teruk


  • Total voters
    0
  • Poll closed .
Sponsored Post

azribng

Freshie
Messages
5
Joined
Feb 18, 2021
Messages
5
Reaction score
3
Points
8
Assalam dan salam sejahtera. Dua puluh lima tahun dulu aku pernah kerja Poslaju selama 2 tahun, mmg byk pengalaman. Kena kejar anjing, dapat angpow masa raya cina, beg poslaju terbakar sebab kena ekzos kerana lima jam motor tak bèrhenti. Kerja sgt bahaya kerana kejar masa. Masa tu mana la ada maps atau waze. Menggagau cari alamat. Hitam legam kulit jgn cerita lah...aku berhenti selepas tanya pada abg posmen sorang tu..Bang...berap lama dah keje posmen..Jawab abg tu..lamaaaa..30 tahun..Terkejut beruk aku..pastu aku jawab..30 tahun pun masih jadi posmen ? esok nya aku berhe ti keja......
 

AbdulFakar

Fun Poster
Messages
232
Joined
Jun 16, 2019
Messages
232
Reaction score
36
Points
30
Assalam dan salam sejahtera. Dua puluh lima tahun dulu aku pernah kerja Poslaju selama 2 tahun, mmg byk pengalaman. Kena kejar anjing, dapat angpow masa raya cina, beg poslaju terbakar sebab kena ekzos kerana lima jam motor tak bèrhenti. Kerja sgt bahaya kerana kejar masa. Masa tu mana la ada maps atau waze. Menggagau cari alamat. Hitam legam kulit jgn cerita lah...aku berhenti selepas tanya pada abg posmen sorang tu..Bang...berap lama dah keje posmen..Jawab abg tu..lamaaaa..30 tahun..Terkejut beruk aku..pastu aku jawab..30 tahun pun masih jadi posmen ? esok nya aku berhe ti keja......

25 tahun dulu dah ada poslaju ke? hantar barang ap je masa tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register