BTC USD 35,817.6 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Surat dari hospital mental

kuhebat

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
3,103
Reaction score
35
Points
30
Seorang pesakit jiwa di sebuah Hospital Mental sedang asyik menulis surat yang kemudiannya siap dimasukkan dalam sampul. Selepas itu dia memberikan sampul tue pada seorang misi.

Pesakit : "Misi, boleh tolong poskan surat saya nie?"
Misi : "Boleh. Surat untuk saper nie?"
Pesakit : "Surat untuk saya lar..".
Misi : "Ye ke...apa isi kandungannya tu?..."
Pesakit : "Eh! cik misi ni banyak pulak soalannya.Nak tau tunggu la posmen hantar surat tue besok...barulah boleh baca isi dia".

Misi berlalu sambil geleng kepala.
:D:D:D:D
 
Sponsored Post

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
109
Points
128
huhu, dah nama pun sakit mental..
 

alif

Fun Poster
Joined
Aug 17, 2010
Messages
464
Reaction score
0
Points
10
hehe....best jgk....trsenyum aku sensorang
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
blh tahan la..*buat2 tersenyum*
 

zuljaalaa

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,884
Reaction score
51
Points
125
lansung tak lawak.. cuba lagi TT :)) :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register