BTC USD 48,989.7 Gold USD 1,784.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Superman: Sebelum dan sesudah

kalindahau

Fun Poster
Messages
223
Joined
Oct 8, 2008
Messages
223
Reaction score
4
Points
15
Sebelum...

s1hs7.jpg


... dan sesudah.

s2em9.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

mike

Super Active Member
Messages
5,526
Joined
Apr 7, 2008
Messages
5,526
Reaction score
8
Points
65
aku nak tanya u erti ke tak post nie:-?:-?
 

dR-Nazar

Active Member
Messages
2,207
Joined
Mar 1, 2008
Messages
2,207
Reaction score
5
Points
25
Tuan tanah punya post selalu tak jadik jer nih.. :p
 

qaz123

Super Active Member
Messages
5,645
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
15942.jpg

15943.jpg

xjadi tu...
 
Last edited:

GABAN_Z

Active Member
Messages
1,601
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
tuan tanah kedaun nie...klu tak faham boleh bertanya kalau yang pertama tu tak jadi cuba bertanya jangan la plak yg pertama dah tak jd yang ke dua tak ini yang menjadi-jadi nie...kalau rasa segan nak tanya guna la pantun ke sajak apa-2 lah yang membawa maksud yang sama....malas nak nak angkat sepanduk....tengok avatar ngan nama tuan tanah rasa sian...
 

fine net

CG Top Poster Club
Messages
43,404
Paid Membership
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
(scam:(scam:(scam:(scam:(scam:(scam:

aku nmpk superman:selepas dan Sesedang...(scam:(scam:(scam:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register