Sunyi? Anak dan isteri boleh disewa!

CG Sponsors




chiro

Active+ Member
Joined
Oct 9, 2008
Messages
3,512
Reaction score
30
Points
30
Takut ayaq naik kapla lar

Baik pi beli teddy bear

Kalau geram ayaq naik kapla

Teddy bear leh
Aku dari dulu x faham teddy bear yg abg daus cakap ni.
Teddy bear yg anak2 dok main ka?
Cuba bagi gambar sikit :-?
 
Sponsored Post

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
27,194
Reaction score
629
Points
171
da mention hubungan intim x leh. aku ada tgk sorg mamat kacukan ni kt utube dia sewa gf.. so duk interview bagai last skali nak mengayat la mtk no phone. perempuan tu x bagi. dia kata klu nak kene sewa lagi so leh la berborak jumpa. maksud nya perempuan3 tu buat sebb bekerja n nak cari duit. x leh lebih dari tu
 

matderis

Fun Poster
Joined
May 18, 2010
Messages
632
Reaction score
0
Points
10
Makin maju makin pelik perangai orang jepon ni...mcm2 dia buat..pernagai betui...
 

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,001
Reaction score
35
Points
35
"Terdapat juga perkhidmatan menyewa manusia untuk mewakili pelanggan menerima kata-kata cacian, memohon maaf atau untuk berada dalam situasi yang kurang menyenangkan."

 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,188
Reaction score
1,533
Points
596
Nasib baik kat sini tak legalkan sewa amoi

Kalau tak hari hari orang sewa kot
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
844
Reaction score
148
Points
23
"Terdapat juga perkhidmatan menyewa manusia untuk mewakili pelanggan menerima kata-kata cacian, memohon maaf atau untuk berada dalam situasi yang kurang menyenangkan."

Gaji rendah sgt Abe aeolian:))
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
844
Reaction score
148
Points
23
Nasib baik kat sini tak legalkan sewa amoi

Kalau tak hari hari orang sewa kot
Ang suka sgt ngan amoi...aku doakan jodoh ang ngan amoi:)
Nnt dah nikah jgn dok layan teddy bear lg:D
:)cgrock:)cgrock:)cgrock


Aku doakan kamu Firdaus semoga bertemu jodoh yang baik dan sentiasa di bawah keredhaanNya Amin
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
844
Reaction score
148
Points
23
Bertambah lg geng baru#:-S

Otaku Jepun 'kahwini' wanita hologram


AKIHIKO Kondo bersama ‘isterinya’, Hatsune Miku. - Foto AP












Versi hologram Miku







Prof Masahiro Yamada seorang sosiologi berkata ianya mempunyai banyak kaitan dengan ekonomi dan tradisi.

Terutama fakta bahawa ramai wanita Jepun tidak akan mempertimbangkan seseorang untuk menjadi teman lelaki kecuali dia ada banyak wang.

Pada tahun 2016, 47% wanita berusia antara 20 dan 29 bersetuju dengan kenyataan bahawa suami harus bekerja untuk wang dan isteri harus melakukan kerja rumah.
Adakah salah org pompuan sbb terlalu meterialistik dan memilih?...hmm nampaknya byk andartulah kat Jepun ni:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register