Sunyi? Anak dan isteri boleh disewa!

Recommended Brokers


Sponsored Post

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
26,844
Reaction score
554
Points
161
da mention hubungan intim x leh. aku ada tgk sorg mamat kacukan ni kt utube dia sewa gf.. so duk interview bagai last skali nak mengayat la mtk no phone. perempuan tu x bagi. dia kata klu nak kene sewa lagi so leh la berborak jumpa. maksud nya perempuan3 tu buat sebb bekerja n nak cari duit. x leh lebih dari tu
 

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
2,915
Reaction score
24
Points
25
"Terdapat juga perkhidmatan menyewa manusia untuk mewakili pelanggan menerima kata-kata cacian, memohon maaf atau untuk berada dalam situasi yang kurang menyenangkan."

 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
411
Reaction score
60
Points
20
"Terdapat juga perkhidmatan menyewa manusia untuk mewakili pelanggan menerima kata-kata cacian, memohon maaf atau untuk berada dalam situasi yang kurang menyenangkan."

Gaji rendah sgt Abe aeolian:))
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
411
Reaction score
60
Points
20
Nasib baik kat sini tak legalkan sewa amoi

Kalau tak hari hari orang sewa kot
Ang suka sgt ngan amoi...aku doakan jodoh ang ngan amoi:)
Nnt dah nikah jgn dok layan teddy bear lg:D
:)cgrock:)cgrock:)cgrock


Aku doakan kamu Firdaus semoga bertemu jodoh yang baik dan sentiasa di bawah keredhaanNya Amin
 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
411
Reaction score
60
Points
20
Bertambah lg geng baru#:-S

Otaku Jepun 'kahwini' wanita hologram


AKIHIKO Kondo bersama ‘isterinya’, Hatsune Miku. - Foto AP












Versi hologram Miku







Prof Masahiro Yamada seorang sosiologi berkata ianya mempunyai banyak kaitan dengan ekonomi dan tradisi.

Terutama fakta bahawa ramai wanita Jepun tidak akan mempertimbangkan seseorang untuk menjadi teman lelaki kecuali dia ada banyak wang.

Pada tahun 2016, 47% wanita berusia antara 20 dan 29 bersetuju dengan kenyataan bahawa suami harus bekerja untuk wang dan isteri harus melakukan kerja rumah.
Adakah salah org pompuan sbb terlalu meterialistik dan memilih?...hmm nampaknya byk andartulah kat Jepun ni:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register