Sungai Di Bawah Lautan

CG Sponsors




eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
Sungai Di Bawah Lautan.. SUBHANALLAH

Jika anda seorang penyelam, maka anda harus mengunjungi Cenote Angelita, Mexico. Disana ada sebuah gua. Jika anda menyelam sampai kedalaman 30 meter, airnya air segar (tawar), namun jika anda menyelam sampai kedalaman lebih dari 60 meter, airnya menjadi air asin, lalu anda dapat melihat sebuah "sungai" di dasarnya, lengkap dengan pohon dan daun daunan.













Namun pengkaji mengatakan, itu bukanlah sungai biasa, itu adalah lapisan hidrogen sulfida, namun nampak seperti sungai... luar biasa bukan? Lihatlah betapa hebatnya ciptaan Allah s.w.t.​


*dapat dr email
 
Sponsored Post

d-10

Active+ Member
Joined
May 28, 2008
Messages
2,686
Reaction score
6
Points
25
xnmpak pic lak..
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,309
Reaction score
1,227
Points
221
walau pun tak nampak pic ...walau pun lyana mod....aku nak cakap jugak.........


HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO ASTROKkkkkkkkkkkkkkkkkk
 

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,542
Reaction score
25
Points
70
sebabkan tajuk dah ada kuar dulu (gambar x nampak) aku taruk asteruk
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
awat la hang paste link dr email elly..xnmpk la..
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,256
Reaction score
517
Points
176
macam dah ada je thread ni kan
 

zackhiro

Active Member
Joined
Jul 12, 2009
Messages
1,065
Reaction score
7
Points
25
fuh..cantiknya sungai tu..tp apsal kecik sgt sampai tak nampak daa...:D:D
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Mana link thread Astrok tu? Aku termiss sebelum ini....huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register