BTC USD 47,527.1 Gold USD 1,757.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sumbat lembu dalam but kereta

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
KUALA TERENGGANU - Sebuah kereta Proton Iswara yang berada dalam keadaan mencurigakan, rupa-rupanya membawa seekor lembu yang dipotong kepada tiga bahagian di dalam butnya.

Kereta dinaiki tiga lelaki tersebut dikesan oleh anggota polis yang meronda sekitar Pasar Besar Kedai Payang dekat sini kira-kira pukul 4 pagi, semalam.

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Zamri Shamsuddin memberitahu, anggota polis kemudiannya mengekori kenderaan tersebut tetapi disedari tiga suspek terbabit..

"Mereka cuba melarikan diri tetapi kereta peronda berjaya menghentikan kenderaan mereka di Jalan Kubang Jela, Manir pukul 4.50 pagi," katanya ketika ditemui di pejabatnya, dekat sini, semalam.

Jelasnya, pemandu bersama dua rakan yang menaiki kenderaan tersebut melarikan diri ke dalam semak sebelum menghilangkan diri.

"Pemeriksaan mendapati seekor lembu dipercayai dicuri dan masih berkulit disumbat ke dalam but kereta berkenaan.

"Lembu yang dipotong di bahagian leher dan tengah badan tersebut dianggarkan berharga antara RM1,500 hingga RM2,000," katanya

Duit punya pasal apa pun sanggup

 
Last edited:
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
ntah2 kes langgar lari....langgar lembu....pastu sorok...takut orang nampak....boleh sabit kesalahan kanun keseksaaan ni
 

CrusheD_LameR

Moderator
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
teringat aku kes y sebelum nih....

lembu.jpg
 
Last edited:

EiRa

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
hah langgar lari...lepas tu depa nak jual la daging tu...isk isk..
nak duit sanggup buat keje2 camnih..
 

diablo

Active+ Member
Joined
May 18, 2007
Messages
3,639
Reaction score
10
Points
25
Kdg2 daging kt pasar tu kita x tau dari sumber mana . Pasrah je la .

Beli x yh tya byk terus cabut .. Kang tnya byk , da tau nk makan pun x lalu huhu
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
huahuahuahua...:eek::eek::eek:
samseng kampung nyer keja la tu..
suh kerja malas...
mcm mana la gaya dorang curi lembu pastu disembelih mcm tu...
trus masuk bonet kete..
mesti tersiksa lembu tu ek...:-?:-?
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
sian aku tgk lembu tu kelemasan..........patut sumbat plak dorang tu dalam but kete
 

CrusheD_LameR

Moderator
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
uiks..kalau lembu eksiden nye...
takkan la lari lak bile kene stop ngan pakcik polis...?



To sarawak_lineup = Avatar anda menunjukkan kelucahan kanak2...huhu...
 

eidod

Active Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
1,364
Reaction score
5
Points
25
giler ke aper diorang niii...
kesian lembu tuu...
kalau lembu tu buat kat dia camana...
lu pikir la sendiri....:D:D:D


:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register