BTC USD 32,588.4 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Sugu Pavithra Nafi Minta Bayaran RM10k Sejam Buat Show TV

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,753
Reaction score
674
Points
81
Dia dah cakap tak nak, ko pi paksa2 mmg lah dia mintak tinggi giler. Saje supaya org tu x paksa2 lagi. Senang hati

Btul... Org tak nak ko paksa2...
Tolak cara baik, tak jalan...
Tolak cara halus mcm ni, kne la faham...
Ke buat2 tk faham, lpas tu buruk kan org...

Tk faham btul la den, org yg faham tu faham la... Yg tak faham tu yg payah, bila tak faham tanya la... Cuba la faham faham kan... Tak faham btul den... Dasar tak faham... Faham???

#denpundahtakfaham...
 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,340
Reaction score
3,045
Points
201
Dia dah cakap tak nak, ko pi paksa2 mmg lah dia mintak tinggi giler. Saje supaya org tu x paksa2 lagi. Senang hati

betul tu...aku sokong Puan Sugu ni... wartawan ni sengal main paksa paksa...hari tu aku ada buat kat agen pinjaman wang dari Maybank...nak offer personal loan...dia cakap nak offer RM5K....aku dah fep up call mcm ni...aku terus cakap memang saya nak buat loan....Ceh...ceria terus suara dia.....tapi saya nak 1Juta...sebab sikit sikit ni tak berbaloi kalau saya nak bayar bulan bulan....last terus dia letak telefon..haha
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,340
Reaction score
3,045
Points
201
Btul... Org tak nak ko paksa2...
Tolak cara baik, tak jalan...
Tolak cara halus mcm ni, kne la faham...
Ke buat2 tk faham, lpas tu buruk kan org...

Tk faham btul la den, org yg faham tu faham la... Yg tak faham tu yg payah, bila tak faham tanya la... Cuba la faham faham kan... Tak faham btul den... Dasar tak faham... Faham???

#denpundahtakfaham...

wartawan tu patut tak upload status begitu siap sebut nama....saman je wartawan tu....bila Puan Sugu bagi penjelasan begitu...tak malu ke muka kau....rasa kena dipebodokan...mulanya nak guna Puan Sugu utk rancangan kau...last last kau kena main.....patut kau resign jadi wartawan...jadi youtuber bab haiwan...
 

TengkuHaadi

Active+ Member
Joined
Mar 24, 2008
Messages
4,344
Reaction score
471
Points
41
Daripada wat penggambaran memasak, baik dia wat penggambaran modelling. Belum makeup pun already cantik sebab struktur muka dia memang ok. Tu baru makeup Pavithra, kalau makeup Sugu ntah lagu mana

94026EAF-4C32-47DC-9733-72AA91D03885.jpeg
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,268
Reaction score
744
Points
171
ramai ke peminat geng jelutong kat sini?
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
29,711
Reaction score
4,073
Points
236
Pavithra Akan Di Iktiraf Ikon Anak Ipoh

21.07.2020 - Ipoh, Pengguna Youtube sensasi, S Pavithra akan menerima pengiktirafan sebagai Ikon Anak Bandar Raya Ipoh Tahun 2020 oleh Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) sempena sambutan Hari Bandaraya Ipoh pada tahun depan.

Datuk Bandar Ipoh, Rumaizi Baharin berkata pengiktirafan itu diberikan kepada Pavithra, 28, anak kelahiran Buntong, kerana sering memuat naik video masakan bersama suaminya, M Sugu di YouTube sehingga dikenali ramai serta menarik perhatian Perdana Menteri Muhyiddin Yassin.

“Setiap anak bandar raya Ipoh kita akan bagi pengiktirafan seperti Michelle Yeoh sebelum ini. MBI ikhlas memberikan pengiktirafan ini kepada Pavithra kerana berjaya dikenali ramai dan resepi masakan mereka menjadi ikutan ramai ketika ini,” katanya pada sidang media semalam.

Rumaizi berkata MBI mengenal pasti 100 individu daripada pelbagai latar belakang termasuk Pavithra, antaranya usahawan, penggiat seni, penjawat awam, agamawan serta golongan pendidik yang akan menerima pengiktirafan itu.

“Sambutan Hari Bandaraya Ipoh ke-32 pada tahun ini tidak dapat diadakan disebabkan penularan Covid-19, kita akan meraikan semua ikon ini pada sambutan Hari Bandaraya Ipoh pada tahun depan.

Sebagai permulaan, katanya seramai 10 anak kelahiran Ipoh yang banyak memberi sumbangan dan mendapat pelbagai pengiktirafan dalam negara serta antarabangsa, akan diumumkan secara berperingkat.

Sementara itu, Pavithra, ibu kepada 2 anak, merakamkan penghargaan kepada MBI yang memilih beliau untuk menerima pengiktirafan sebagai Ikon Anak Bandar Raya Ipoh.

“Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang menyokong dan memberi kata-kata semangat kepada saya dan suami selama ini,” katanya ketika ditemui pemberita selepas berjumpa datuk bandar di pejabatnya.

Pasangan suami isteri yang menggunakan nama “Sugu Pavithra” di saluran YouTube sering kali memuat naik video masakan menggunakan Bahasa Melayu dan diikuti oleh pelbagai kaum daripada segenap lapisan umur termasuk dari luar negara.

553.jpg


Sumber asal https://www.freemalaysiatoday.com/c.../sugu-pavithra-akan-diiktiraf-ikon-anak-ipoh/
 

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,862
Points
141
wartawan tu patut tak upload status begitu siap sebut nama....saman je wartawan tu....bila Puan Sugu bagi penjelasan begitu...tak malu ke muka kau....rasa kena dipebodokan...mulanya nak guna Puan Sugu utk rancangan kau...last last kau kena main.....patut kau resign jadi wartawan...jadi youtuber bab haiwan...
wartawan sekarang banyak sampah dengan berita sampah.
dijaja berita level bawang ke semua org.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register