Wanted Sugar glider

CG Sponsors




azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
wa sedang mencari sugar glider yg comel (chipmunk)..~X(
senang citer yg jinak & boleh di jadikan haiwan peliharaan..
kalo korang ada jual...
atau terjumpa kat mana2 kedai...
tolong info eh...
kalo ley area lembah klang...
bagitau harga skali..
thanx..!!
:)cgrock



 
Last edited:
Sponsored Post

degaOne

Active+ Member
Joined
Sep 18, 2007
Messages
3,458
Reaction score
15
Points
25
Pelik la pulak hehehe ... anak tikus banyak la ..
 

Zul34

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,959
Reaction score
14
Points
65
Tupai ni dilindungi PERHILITAN kan ?
 

kawe78

Active Member
Joined
Feb 15, 2006
Messages
1,487
Reaction score
4
Points
25
ado sekor anok tupai tadi
atas ranting pokok rambutan
tapi sayang la kundung ekor
dok jalan-jalan cari makan


keekekekek ... jgn mare :D
 

pablo_amar

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2008
Messages
555
Reaction score
2
Points
15
aku mcm penah tgk kt mid velly, ape name kdai pet atas tu lupe dh
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
aku mcm penah tgk kt mid velly, ape name kdai pet atas tu lupe dh
memang pun.... Kat atas tu... Anak aku nak beli aku tak kasi...
Kalau dia boleh nyanyi ndak jugak aku....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Nak free..pi ler menupai lat TUPAI TUPAI..
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
ado sekor anok tupai tadi
atas ranting pokok rambutan
tapi sayang la kundung ekor
dok jalan-jalan cari makan


keekekekek ... jgn mare :D
:eek: :eek: :eek:

Ni lahi sorang nak kena lepuk.. :eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register