Santai Sudah Berapa Lama Anda Tidak Melihat ini?

Recommended Brokers


Siddique87

Active+ Member
Joined
Apr 30, 2010
Messages
3,457
Reaction score
82
Points
30


sudah berbelas taun den tak penah tengok susunan kayu mcm ni..dulu zaman den kecik2 biasa tengok,salalu dok guna kayu getah sbb kot belah kedah pokok getah jenuh..nostalgia


***gambar diambik di Uma Bawang Ulu Baram
 
Sponsored Post

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,839
Reaction score
64
Points
125
x pernah tgk langsung uhuhu
 

adie73

Active Member
Joined
Feb 12, 2013
Messages
1,083
Reaction score
0
Points
20
Teringat kembali zaman kecik2 dulu,dah susun lepastu tangkap ayam masukan dalam susunan kayu.tumbup untuk tt.
 

[email protected]

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
16,610
Reaction score
71
Points
125
Dulu kenduri pakai kayu api la ni semua pakai gas dah
 

jumanjimd

Active Member
Joined
May 23, 2011
Messages
1,672
Reaction score
24
Points
25
kenangan silam ni...terbayang dalam hitam putih je hehehe
sesangatlah lamanya tt...last era 80an kot.
Cara nak keringkan kayu ni
 

Siddique87

Active+ Member
Joined
Apr 30, 2010
Messages
3,457
Reaction score
82
Points
30
kenangan silam ni...terbayang dalam hitam putih je hehehe
sesangatlah lamanya tt...last era 80an kot.
Cara nak keringkan kayu ni
den pun bila terlihat gambar ni baru teringat...kalau dak mmg tak ingt langsung...best waktu dulu :((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register