BTC USD 23,017.9 Gold USD 1,927.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Suatu Hari di Asia Tenggara:-) ...

puncakalam

Fun Poster
Messages
344
Joined
May 23, 2008
Messages
344
Reaction score
0
Points
10
Tukang gunting : lama tak nampak? dah kawin ke ngan janda kampung seberang tu?

lelaki : susahlah, baru balik dr pejabat kadi. janda tu memang dah bercerai tahun 2000 lagi, tapi takde surat cerai. tu yang penat aku naik turun pejabat kadi nak tolong dia dptkan surat cerai.

tukang gunting : laaa.. kenapa dia tak ambil dari dulu lagi? dah lama bercerai tu

lelaki : janda tu kata dia ingat tak nak kawin lagi sampai bila-bila. dah perit dgn perkahwinan. baru dia tahu, sekarang nak kawin. ye lah, BENDA TU MANA TAU PERIT.hehehe

tukang gunting : hahahahah... susahlah engkau nak kawin. kena tunggu lama jugak tu nak selesaikan surat cerai dia.

lelaki : aku tak kisah lambat kawin pun. aku tiap2 hari DAPAT BENDA TU dari dia. Ye lah , kadang2 dia nak, kadang2 aku nak. tapi biasanya aku yang NAK. hehehe

tukang gunting : laaaa...

lelaki : aku ni mcmm suami isteri dah. cuma tak tinggal sekali jer.semua orang dah tau, mak ayah, anak2 aku dan bini aku sendiri pun tau. (tersengih-sengih). dia orang mana berani nak buat apa2 kat aku. hahahaha

tukang gunting : isk. takpelah, lepas ni boleh tobat

lelaki : hehehe... aku rasa tak nak gunting lah. nak biar panjang sampai bahu. baru gempak sikit. rambut pendek ni, buat aku rasa macam orang baik jer.

tukang gunting : ( senyap )

lelaki : aku jugak nak letak lah jawatan dalam parti tahun depan. aku rasa dah tak layak sebab aku ni jahat sebenarnya. hahahaha... engkau jangan bagitau orang. hal ni kita berdua jer.
 
Last edited:
Sponsored Post

Sponsored Post

Top
Log in Register