BTC USD 51,412.8 Gold USD 1,781.99
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Suatu Hari di Asia Tenggara:-) ...

puncakalam

Fun Poster
Messages
344
Joined
May 23, 2008
Messages
344
Reaction score
0
Points
10
Tukang gunting : lama tak nampak? dah kawin ke ngan janda kampung seberang tu?

lelaki : susahlah, baru balik dr pejabat kadi. janda tu memang dah bercerai tahun 2000 lagi, tapi takde surat cerai. tu yang penat aku naik turun pejabat kadi nak tolong dia dptkan surat cerai.

tukang gunting : laaa.. kenapa dia tak ambil dari dulu lagi? dah lama bercerai tu

lelaki : janda tu kata dia ingat tak nak kawin lagi sampai bila-bila. dah perit dgn perkahwinan. baru dia tahu, sekarang nak kawin. ye lah, BENDA TU MANA TAU PERIT.hehehe

tukang gunting : hahahahah... susahlah engkau nak kawin. kena tunggu lama jugak tu nak selesaikan surat cerai dia.

lelaki : aku tak kisah lambat kawin pun. aku tiap2 hari DAPAT BENDA TU dari dia. Ye lah , kadang2 dia nak, kadang2 aku nak. tapi biasanya aku yang NAK. hehehe

tukang gunting : laaaa...

lelaki : aku ni mcmm suami isteri dah. cuma tak tinggal sekali jer.semua orang dah tau, mak ayah, anak2 aku dan bini aku sendiri pun tau. (tersengih-sengih). dia orang mana berani nak buat apa2 kat aku. hahahaha

tukang gunting : isk. takpelah, lepas ni boleh tobat

lelaki : hehehe... aku rasa tak nak gunting lah. nak biar panjang sampai bahu. baru gempak sikit. rambut pendek ni, buat aku rasa macam orang baik jer.

tukang gunting : ( senyap )

lelaki : aku jugak nak letak lah jawatan dalam parti tahun depan. aku rasa dah tak layak sebab aku ni jahat sebenarnya. hahahaha... engkau jangan bagitau orang. hal ni kita berdua jer.
 
Last edited:
Sponsored Post

marlen

Legendary Member
Messages
16,925
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
siap ngan muka xmalu ngaku dpt hari2..

xsedar tua nya laki..
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
cam haram...jahat giler laki tu....sampah man..
 

underscore

Legendary Member
Messages
12,013
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,013
Reaction score
4,437
Points
206
BENDA APA ? patut letak section lawak nih
 

kambing gurun

Active+ Member
Messages
3,252
Joined
Mar 23, 2008
Messages
3,252
Reaction score
1
Points
25
Laaaa... Bukan kat sana je... Kat sini pun berlambak2...
 

alonso

CG Hardcore Club
Messages
62,520
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
sape laki tu??
ahli politik ke??
 

maliq7776

Super Active Member
Messages
7,835
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
kenapa tajuk Suatu Hari di Kelantan :--)
kat mane2 pun berlaku..
 

ammar5

Super Active Member
Messages
6,511
Joined
Feb 23, 2006
Messages
6,511
Reaction score
14
Points
65
tukar la tajuk ke Sepetang dengan Mamat Kedai Gunting......:p:p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register