Suami YouTuber Sugu ditahan cederakan isteri

CG Sponsors




a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,599
Reaction score
741
Points
121
Kesian. Yang aku baca sebabnya ego suami, dan ramai jugak orang India komen rata2 setuju banyak laki2 mereka tak boleh terima bila isteri dapat macam2 pujian dan sanjungan dan suami rasa diketepikan. Arak sekadar memudahkan penderaan.
 
Sponsored Post

InstaForexRebat

CG Hardcore Club
Joined
Nov 9, 2008
Messages
50,935
Reaction score
4,385
Points
601
Sugu Pavithra bakal buat kemunculan semula
778860.jpg


IPOH - Peminat YouTuber sensasi Sugu Pavithra boleh melihat semula kemunculan pasangan itu di saluran mereka selewat-lewatnya pada petang ini.


M Sugu, 29, berkata, beliau menjangkakan video baharu akan dimuat naik di YouTube 'Sugu Pavithra' pada petang ini jika segala perbincangan dengan beberapa pihak selesai.

Sugu, suami kepada S Pavithra, 28, yang juga YouTuber masakan mengakui telah memadam semua 98 video di saluran berkenaan yang dimuat naik sejak Januari lalu atas beberapa faktor peribadi.

"Saya sendiri yang padam semua video itu selepas apa yang terjadi (didakwa di mahkamah)," katanya ketika dihubungi di Bernama di sini hari ini.

Pada 24 Julai, Sugu mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas dakwaan memiliki senjata berbahaya dan menyebabkan kecederaan ke atas isterinya menggunakan telefon bimbit serta hulu sabit pada Selasa lepas, namun Pavithra mengakui memaafkan perbuatan suaminya itu.

Selain itu, Pavithra ketika ditemui di mahkamah juga berkata, mereka enggan menerima sebarang pengiktirafan atau penganugerahan ikon, sebaliknya mahu menumpu kepada penghasilan video masakan menerusi saluran YouTube seperti biasa.

Sugu yang juga bekas pekerja sebuah syarikat perladangan swasta di Sungai Siput turut mengakui hilang pendapatan daripada YouTube yang dianggap lumayan susulan memadam semua video.

"Tapi tidak mengapa, kerana saya ada tangan, kaki cukup boleh cari kerja. Sebelum (menjadi YouTuber) ini pun punca pendapatan dengan bekerja," katanya sambil mengucapkan terima kasih kepada pengikut setia yang kini berjumlah 787,000 orang.

Sebelum ini, media melaporkan polis menahan Sugu yang dalam keadaan mabuk membawa sabit mencari adik iparnya kerana masalah keluarga di luar wad bersalin Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini pada Selasa petang.

Kejadian itu berpunca akibat salah faham antara suspek dengan isterinya berkaitan satu majlis yang berlangsung sehari sebelum itu.

Bernama adalah media pertama melaporkan kisah pasangan tersebut pada 8 Mei lalu yang ketika itu mempunyai sejumlah 420,000 pelanggan.

Empat hari selepas itu, Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin telah menghadiahi pasangan suami isteri berkenaan satu unit tripod dan beberapa barangan lain. - Bernama

Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/94143/EDISI/Perak/Sugu-Pavithra-bakal-buat-kemunculan-semula
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf
 

fredo

Super Active Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
5,386
Reaction score
99
Points
80
itu hari masuk tv pun kata demand tinggi tapi kata enggan komen nak tumpu youtube masakan...

ini kali nak dapat ikon ipohpun cakap enggan terima sebarang pengiktirafan sebaliknya mahu menumpu kepada penghasilan video masakan menerusi saluran YouTube seperti biasa................

apa yang telah berlaku, apa ini strategi ka
apa yini kasi orang pusing2 saja......😇😇😇😇😇
 

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,548
Reaction score
477
Points
51
Sugu Pavithra bakal buat kemunculan semula
View attachment 264179

IPOH - Peminat YouTuber sensasi Sugu Pavithra boleh melihat semula kemunculan pasangan itu di saluran mereka selewat-lewatnya pada petang ini.


M Sugu, 29, berkata, beliau menjangkakan video baharu akan dimuat naik di YouTube 'Sugu Pavithra' pada petang ini jika segala perbincangan dengan beberapa pihak selesai.

Sugu, suami kepada S Pavithra, 28, yang juga YouTuber masakan mengakui telah memadam semua 98 video di saluran berkenaan yang dimuat naik sejak Januari lalu atas beberapa faktor peribadi.

"Saya sendiri yang padam semua video itu selepas apa yang terjadi (didakwa di mahkamah)," katanya ketika dihubungi di Bernama di sini hari ini.

Pada 24 Julai, Sugu mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas dakwaan memiliki senjata berbahaya dan menyebabkan kecederaan ke atas isterinya menggunakan telefon bimbit serta hulu sabit pada Selasa lepas, namun Pavithra mengakui memaafkan perbuatan suaminya itu.

Selain itu, Pavithra ketika ditemui di mahkamah juga berkata, mereka enggan menerima sebarang pengiktirafan atau penganugerahan ikon, sebaliknya mahu menumpu kepada penghasilan video masakan menerusi saluran YouTube seperti biasa.

Sugu yang juga bekas pekerja sebuah syarikat perladangan swasta di Sungai Siput turut mengakui hilang pendapatan daripada YouTube yang dianggap lumayan susulan memadam semua video.

"Tapi tidak mengapa, kerana saya ada tangan, kaki cukup boleh cari kerja. Sebelum (menjadi YouTuber) ini pun punca pendapatan dengan bekerja," katanya sambil mengucapkan terima kasih kepada pengikut setia yang kini berjumlah 787,000 orang.

Sebelum ini, media melaporkan polis menahan Sugu yang dalam keadaan mabuk membawa sabit mencari adik iparnya kerana masalah keluarga di luar wad bersalin Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini pada Selasa petang.

Kejadian itu berpunca akibat salah faham antara suspek dengan isterinya berkaitan satu majlis yang berlangsung sehari sebelum itu.

Bernama adalah media pertama melaporkan kisah pasangan tersebut pada 8 Mei lalu yang ketika itu mempunyai sejumlah 420,000 pelanggan.

Empat hari selepas itu, Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin telah menghadiahi pasangan suami isteri berkenaan satu unit tripod dan beberapa barangan lain. - Bernama

Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/94143/EDISI/Perak/Sugu-Pavithra-bakal-buat-kemunculan-semula
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf
gila tiba2 nk tutup channel..bkn ka depa ni br beli rumah?xdak income mcm mana nk byq rumah..kalu reja ladang cukup ka nk byq?
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,485
Reaction score
1,086
Points
151
1, 4, 7 10 kasi pusing kali satu malaysia aiyo bnyk belit hahaha
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #4
Joined
Apr 18, 2010
Messages
36,381
Reaction score
2,420
Points
206
laki dia yang delete video dalam channel YT.
ibarat nasi sudah masak diletak pasir di dalam rice cooker.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register