Suami Suke Buat Seks Selepas Bergaduh

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
Saya hairan dengan perangai suami saya. Apabila berlaku perselisihan antara kami, pada waktu malamnya mesti dia ajak saya melakukan seks. Bagi saya, sikapnya itu membuktikan dia seorang yang tidak sensitif langsung dan tak bertimbang rasa. Dalam keadaan sakit hati, tentulah saya tak berselera hendak melayan permintaannya. Ada waktu saya enggan memenuhi permintaannya, dia memaksa saya dengan kekerasan. Apa perlu saya buat.?

Zulaikha, Penang.




Pn Zulaikha,

Anda tidak perlu buat apa-apa. Cara lelaki dan wanita melihat masalah dan pertengkaran adalah berbeza. Begitu juga halnya dengan seks. Bagi lelaki bila wujud masalah dengan isteri, dia mahu mengadakan hubungan seks dengan isteri kerana dengan cara itu dia dapat mengetahui apakah hubungan kasih sayang antara mereka berdua masih baik atau terjejas oleh masalah yang dihadapi. Jadi salah satu kegunaan seks bagi lelaki adalah alat menguji tahap kesihatan hubungan rumahtangga.

Bagi anda pula, mahu supaya masalah diselesaikan terlebih dahulu barulah anda bersedia melayan ajakan suami mengadakan hubungan seks. Suami anda tidak memahami perbezaan ini.

Lagipun lelaki ada 9 akal, semasa bertengkar 2-3 akal digunakan. Selepas reda 6-7 akal yg lain ingin merasa membelai dan dibelai.






p/s....dah baca...pi la uji tahap kesihatan hubungan rumahtangga korang tu..:D:D
 
Sponsored Post

akuslamberjer

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2008
Messages
5,287
Reaction score
103
Points
73
huh masalah jugak nih beb #:-S sampai paksa2 dgn kekerasan..
 

MrKacanG

Super Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
5,061
Reaction score
31
Points
70
dia nak pujuk balik la tu ...standart arrr
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
aduyai... kalau 'nak' pun , pujuk lah dulu... dosa tau kalau bini x puas..!!
 

nofa

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2007
Messages
2,727
Reaction score
9
Points
25
setahu aku mmg ramai yg buat mcm ni
 

apocot

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jan 18, 2010
Messages
122
Reaction score
1
Points
15
aku rase tu care die nk pujuk kot..tpi salah tektik..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register