suami skema ketika tdo??????????

CG Sponsors




mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
Salam sume....ehhehheh...sempena malam ni..baru teringat nak bukak 1 thread baru...suami skema ketika tdo????

PELIK??????TAPI BENAR..​
  1. TIDO SAMBIL MEMAKAI JAM TANGAN...(BLAH KANAN PLAK 2...)ADEH..!!!!
  2. TDO DENGAN SUAR SLACK???HAH...NAK PEG MANE 2??????


ANDA PLAK????ADA YG MACAM 2 KE?PENAH JUMPA SUAMI YG PELIK CM2?SKEMA OR TAKUT BINI????????​
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

eLLYaNa

CG Top Poster Club
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
40
Points
125
mana suami aku ni
x balik2 lg ni
kekekekeke
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
apa salahnya pakai seluar slack masa tido?

aku pakai seluar slack masa tido selambe je. kadang2 je la.
 

ayoi82

Fun Poster
Joined
Jul 6, 2008
Messages
385
Reaction score
3
Points
15
kalau tak nak suami skema tido... isteri tak perlu pakai apa2 semasa tido... dah tentu suami tak skema ketika tido...

cadangan jer... :D
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
338
Points
136
kalau tak nak suami skema tido... isteri tak perlu pakai apa2 semasa tido... dah tentu suami tak skema ketika tido...

cadangan jer... :D
cadangan bgs nie...:)paid:)paid
 

putra2k

Fun Poster
Joined
Jan 26, 2008
Messages
432
Reaction score
19
Points
15
kalo jadi mcm tuh selalu nya mmg penat ...
aku kadng jadi gak mcm tuh.
balik letak kepala terus tertido
terjaga terdgr azan suboh ..
huhuhhuhuhuuhhuhu..
 

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
kalo jadi mcm tuh selalu nya mmg penat ...
aku kadng jadi gak mcm tuh.
balik letak kepala terus tertido
terjaga terdgr azan suboh ..
huhuhhuhuhuuhhuhu..
aku kalau dah letih takde nye dengar azan subuh...sedar2 dah nak 'azan' dhuha dah...:((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register