Suami minta tebus talak RM1 juta

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR - "Buat apa saya bayar dia RM1 juta, dia tidak pernah berikan apa pun kepada saya, malah dia punca segala apa yang berlaku!"

Demikian tegas bekas madu kepada penyanyi etnik kreatif, Noraniza Idris iaitu Mastura Bakar apabila suaminya, Datuk Muhamad Mustafa Idrus memintanya membayar tebus talak RM1 juta jika ingin bercerai.

Mastura, 24, berkata demikian semasa menyambung keterangan selaku plaintif dalam perbicaraan tuntutan fasakh terhadap defendan, Muhamad Mustafa, 54, di Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam.

Terdahulu, peguam syarie Roslizam Rahim merujuk plaintif kepada tuntutan balas defendan yang terkandung dalam kenyataan pembelaan berhubung permohonan fasakh tersebut.


Defendan menyatakan tiada sebab yang wajar untuk dirinya melepaskan plaintif berdasarkan kepada hukum syarak.
KERATAN Kosmo! semalam.

Namun jika plaintif bertegas untuk bercerai, plaintif perlu membayar tebus talak sebanyak RM1 juta dan ketiga-tiga anak perempuan juga diserahkan di bawah jagaan defendan.

Mastura ketika ditanya Roslizam berhubung tuntutan balas itu menjawab "tidak setuju" atas alasan anak-anak selama ini tinggal bersamanya selain dia yang menanggung keperluan mereka.

"Lagipun suami tidak pernah ambil peduli dengan anak-anak malah anak bongsu tidak pernah sekalipun berjumpa dengan ayahnya, kalau tunjuk gambar pun tidak dapat cam, hanya anak pertama dan kedua yang kenal ayah mereka," kata Mastura.
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Apsal paper dok asyik kata bekas madu:-?:-?:-?
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,582
Reaction score
134
Points
133
ya Allah ya Tuhanku, jauhilah aku , keturunanku, kawan2 ku dari masalah cenggini....amin...
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,404
Reaction score
21,051
Points
1,671
klo bukan sbb ade kaitan noraniza idris org pn xnak baca..pandai wartawan
 

ko'bek

Active Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
1,365
Reaction score
64
Points
30
hehe..ni ASB x penuh ..tu pasal..depa duk tuntut..
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
apa punya jantan keparat ni....kawin tau..jaga bini tak tau...
 

nazim5123

Active+ Member
Joined
Apr 9, 2007
Messages
4,698
Reaction score
41
Points
30
tulah tengok dato jer terhegeh hegeh jejaka mcm aku dia langsung tak pandang yelah al maklumlah takat naik moto jer tak berkereta besar

nemo gerenti setuju dengan pendapat aku nie
 

MaMaRiSsA

Active Member
Joined
May 23, 2009
Messages
1,953
Reaction score
4
Points
25
tak pasal2 noraniza idris masuk dalam ini cerita...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register