suami hebat

CG Sponsors




fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
kalu dah ader jangan angkat epanduk ye hehe


Ketika makan tengahari bersama, Pian berbual dengan Amat jiran sebelah rumahnya.

Pian: “Amat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?”

Amat: “Ya betul…”

Pian: “Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?”

Amat: “Akhirnya dia berlutut di depan aku…”

Pian: “Wuahhhh hebat sekali kau… kau memang jantan sejati, kemudian apa kata isteri kau?”

Amat: “Isteri aku berteriak dengan kerasnya, “Hei kalau kau anak jantan, keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!”

Pian: “@#$!%^&%”


:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
tekono eden memalam ni.cissss..ekekeke
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
brengsek......:mad::mad::mad::mad:
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
gagah perkasa suamimu...
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
hahaha masa memula aku bace pun terkena mcm korang gak hahahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register