BTC USD 49,710.4 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Story pasal anwar yg korang semua kena tahu!!!

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
Aku tau ramai yg tak tau lagi cerita nih .Ada sorang member aku masa zaman sekolah dulu nama dia anwar jugak.Dia nih pernah jatuh masuk longkang masa kat sekolah dulu.Tu je aku nak bgtau sebab aku rasa kelakar masa dia jatuh longkang tu ..tak boleh ingat aku :)):)):eek::eek:

mekasihhh
 
Sponsored Post

pakmaun

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
2,572
Reaction score
1
Points
25
Aku tau ramai yg tak tau lagi cerita nih .Ada sorang member aku masa zaman sekolah dulu nama dia anwar jugak.Dia nih pernah jatuh masuk longkang masa kat sekolah dulu.Tu je aku nak bgtau sebab aku rasa kelakar masa dia jatuh longkang tu ..tak boleh ingat aku :)):)):eek::eek:

mekasihhh

salah thread ni...:(scam:(scam:(scam:(scam:(scam
 

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
alamak salah ke??..patutnya masuk kat mana hehe
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Politics
Story pasal anwar yg korang semua kena tahu!!!

apa daaaaaaa....
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
pergh,.. cite masuk longkang.. politik plak tuh~X(
ye yer je klik td:((
 

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
hmmm...:-?:-?:-?
perlukah aku ketawa......
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
agak-agak la weh....

letak la kt section lawak.....

nak kena amaran ke.....?
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
ini kisah senator anuar musa masa sekolah dulu... lorat btol mamat 2...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register