BTC USD 19,392.1 Gold USD 1,690.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

steady global network

xydee6527

Active Member
Messages
1,296
Joined
Oct 12, 2011
Messages
1,296
Reaction score
0
Points
20
Bro2 sekalian..aku nasihat disini,jgn join MLM ini..aku adalah X'dicompny ni..habis rm20-30k join SGN ni..balanya sampai skrg aku tanggung hutang sampai sekarang..Ok aku cerita mcm mana aku boleh terjerebak..

1.Kawan aku ada kata dia ada bisnes dgn sorang laki cina dari johor,turun KL,nak kembangkan bisnenya,tapi tengah cari partner..Aku pun tertarik,so aku ckp nak join lah bisnes dia,katanya bisnes air lautan dlm menjadi air minuman..Tapi mber aku ckp kwn dia tengok jugak org,bukan sebarang org dia ajak join bisnes..so kawan aku aturkan aku dgn mamat cina nie..

2.Kawan aku ckp bila jumpa cina nie,jgn cerita pasal bisnes,cerita biasa2..jgn sentuh pasal bisnes..so mber aku aturkan perjumpaan dgn cina nie..cina nie dtg bawak keta mewah sport,(dia igt aku tertarik dgn keta mewah,sikit pun aku xpandang)..lepas kena diri..borak2 punya borak..cina ni pun blah,bayar pun masing2..aku ingt cina ni nak payung lah,yelahh dtg dgn keta sport mewah,sekadar teh secawan pun xboleh payung hahaha...

3.Lepas cina tu blah,aku ngn kawan aku pun blah..2-3 hari lepas tu kawan aku pun,dtg jumpa aku,dia kata,cina tu tengok aku ni ada tokoh sorang bisnes,so dia setuju kalo aku join sama dia..tapi dgn satu syarat,aku kena dtg opis dia dekat sg besi tu..apa tah namanya aku pun dh lupa..tarik dan masa pun telah diaturkan..

bersambung...

Sambung plezzz...
 
Sponsored Post

oxygenO2

Legendary Member
gem
Messages
12,191
Joined
Apr 7, 2008
Messages
12,191
Reaction score
30
Points
120
Bro2 sekalian..aku nasihat disini,jgn join MLM ini..aku adalah X'dicompny ni..habis rm20-30k join SGN ni..balanya sampai skrg aku tanggung hutang sampai sekarang..Ok aku cerita mcm mana aku boleh terjerebak..

1.Kawan aku ada kata dia ada bisnes dgn sorang laki cina dari johor,turun KL,nak kembangkan bisnenya,tapi tengah cari partner..Aku pun tertarik,so aku ckp nak join lah bisnes dia,katanya bisnes air lautan dlm menjadi air minuman..Tapi mber aku ckp kwn dia tengok jugak org,bukan sebarang org dia ajak join bisnes..so kawan aku aturkan aku dgn mamat cina nie..

2.Kawan aku ckp bila jumpa cina nie,jgn cerita pasal bisnes,cerita biasa2..jgn sentuh pasal bisnes..so mber aku aturkan perjumpaan dgn cina nie..cina nie dtg bawak keta mewah sport,(dia igt aku tertarik dgn keta mewah,sikit pun aku xpandang)..lepas kena diri..borak2 punya borak..cina ni pun blah,bayar pun masing2..aku ingt cina ni nak payung lah,yelahh dtg dgn keta sport mewah,sekadar teh secawan pun xboleh payung hahaha...

3.Lepas cina tu blah,aku ngn kawan aku pun blah..2-3 hari lepas tu kawan aku pun,dtg jumpa aku,dia kata,cina tu tengok aku ni ada tokoh sorang bisnes,so dia setuju kalo aku join sama dia..tapi dgn satu syarat,aku kena dtg opis dia dekat sg besi tu..apa tah namanya aku pun dh lupa..tarik dan masa pun telah diaturkan..

bersambung...

alo brader...ko ade lg x nie??..ceciter psl natang nie..de mmbr aku da join,ofis jb kt menara pelangi klu xslp..
 

mr syem

Active+ Member
Messages
2,984
Joined
Dec 22, 2012
Messages
2,984
Reaction score
0
Points
20
ikanlemas19 ..offline ler plak huhu..baru nak dengak sambungan cite die..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register