BTC USD 61,166.3 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Spiderman versi Jepun

Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
92,360
Reaction score
15,062
Points
1,906
ngam² baju tu terpacak depan superhero ... :))
just tunggu nak zip jer.... :eek:

haha tu la :))
dok tergelak saya tengok tu, pastu dia tunjuk lak baju tu dizip :)):))
kelakar sungguh
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
haha tu la :))
dok tergelak saya tengok tu, pastu dia tunjuk lak baju tu dizip :)):))
kelakar sungguh

kiranya superhero barat jenis penyegan la no...?
pakai konstum siap2 ...
nanti nak terkucil gi toilet ka apa ka...
jenuh ...dah la pakai 2 lapis... :eek:
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
92,360
Reaction score
15,062
Points
1,906
kiranya superhero barat jenis penyegan la no...?
pakai konstum siap2 ...
nanti nak terkucil gi toilet ka apa ka...
jenuh ...dah la pakai 2 lapis... :eek:

hehe tergelak saya masta tomie sebut gini :D
a'ah kan, 2 lapis tu tapi jenis cuaca sejuk kot masta tomie sepanjang masa. takde terasa sangat :D
tapi tu la kan susah jugak kalau ada urusan toilet tu :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register