BTC USD 42,855.0 Gold USD 1,760.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 SOP COVID-19: Kelonggaran Individu Lengkap Vaksin Diumum Selepas Aidiladha - TPM

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,259
Reaction score
1,665
Points
111
Saya dah lama daftar, tapi nama tak naik pun.

Kalau saya jadi individu terakhir divaksin pun takpe.

Tapi dengan syarat, benarkan saya rentas negeri macam biasa. Dah lama tak pergi pantai tengok laut. Hurmmm.
 
Sponsored Post

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
7,493
Reaction score
773
Points
121
napelah kita dua ni senasib...aku mcm tu jugaklah..bkn main jauh tempat vaksin padahal ada je yg dekat
Nthla. Padahal ppv dkt tmpt aku ni bukannya ramai org pn. Kesian gak la org yg x de transport dpt plk kawasan jauh
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
7,493
Reaction score
773
Points
121
Saya dah lama daftar, tapi nama tak naik pun.

Kalau saya jadi individu terakhir divaksin pun takpe.

Tapi dengan syarat, benarkan saya rentas negeri macam biasa. Dah lama tak pergi pantai tengok laut. Hurmmm.
Da daftar manual dekat adun ke
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,053
Reaction score
2,372
Points
201
Saya dah lama daftar, tapi nama tak naik pun.

Kalau saya jadi individu terakhir divaksin pun takpe.

Tapi dengan syarat, benarkan saya rentas negeri macam biasa. Dah lama tak pergi pantai tengok laut. Hurmmm.
Senasib la kt, kt nie harapkan ikut aturan, sekali nah kena main cilok jgk rupanya br dpt apa guna sistem smp 70j nie....indah khabar dr rupa jgk ka
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,053
Reaction score
2,372
Points
201
Gomen xubah lg perangai kena ada kabel br laju dpt....hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register