To Sell Solid fiber + vit c (free shaker) order - 017-2386263 azie

CG Sponsors




michapreloved

Freshie
Joined
Mar 19, 2013
Messages
18
Reaction score
0
Points
3
Tujuan utama SOLID FIBRE PLUS VITA C - Kuruskan berat badan ( dah cuba banyak sangat produk kurus, lotion kurus, tapi aku masih tak kurus. Rahsianya ialah banyak toxin dalam usus. Sampai ubat kurus pun tak jalan. Ambil Solid Fibre setiap pagi, kesan kurus dalam 1 minggu dah boleh nampak ) - Detox / Bersihkan usus dari TOXIN ( Toxin ni racun. Berwarna gelap. Dah la kita ni Melayu, melanin asal kita memang pigment warna gelap. Kalau mat salleh melanin dia cerah . Makan lah produk gluta , injection, collagen, vitamin c, ada juga yang alami masalah masih x cerah macam orang lain. Toxin suka kumpul dekat kaki. Dan celah ketiak. serta paru2 dan usus. Lagi2 kalau merokok or hidu asap rokok ! Minum SOLID FIBRE PLUS VITA C ni bukan je buat korang KURUS, tapi kulit nampak CERAH. Hakikatnya bukan CERAH, tapi kulit korang dah BERSIH dari TOXIN . Minum SOLID waktu pagi, dan malam before tidor amek lah supplement ) P/s :: Solid Fiber + Vit C Detox semua toksin degil yg kite simpan bertahun lamenye Selepas detox semua supplement yg anda ambil pasti berkesan!!! Kurus dan gebu serentak dengan tindakan detox solid fiber!!!! Disarankan buat anda yg sangat susah turun berat badan....
 

Attachments

Top
Log in Register