BTC USD 50,426.5 Gold USD 1,785.51
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Sold...tq...

may4ver

Legendary Member
Messages
13,700
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
salam...

nak jualkan ps2 adik...
adik jarang guna pun...
sbb dia study...
pastu dah bosan, beli nak beli ps3 lak...

sesiapa yang berminat untuk membeli ps2 saya ni bolehlah hubungi saya ps2 ni dalam keadaan baik lagi
saya akan bagi semua sekali termasuk memori kad cuma
joystik ada satu je


9313332419.jpg


9387762462.jpg


9336622548.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

may4ver

Legendary Member
Messages
13,700
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
barang ada kt kg...
boleh pos klu nak...
adik kt klang..
barang dalam kotak, tak guna pun...
sbb tu nak jual...
 

ZAL77

Fun Poster
Messages
473
Joined
Oct 27, 2007
Messages
473
Reaction score
0
Points
10
Kalau x silap, ps2 kan yg boleh pakai cd murah. Ps3 x le kan? Berapa lama dah guna?
 

may4ver

Legendary Member
Messages
13,700
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
Kalau x silap, ps2 kan yg boleh pakai cd murah. Ps3 x le kan? Berapa lama dah guna?

yer, ps2 leh pakai cd cetak rompak jer...
yang rm4 pun leh pakai...

beli dalam setahun lebih...
tp guna amat2lah jarang sekali...
mungkin dalam 30x-40 kali jer...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register