BTC USD 37,638.4 Gold USD 1,773.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[SOLD] Proton Waja 1.8 Tahun 2003

rem.billion

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4,107
Reaction score
2
Points
25
Proton Waja 1.8x Tahun 2003 untuk dijual

Premium Spec
Silver Colour
Good Condition
All Original
Leather Seat
Immobiliser
Cruise Control
Accident dah pernah terjadi tp belum sampai total lost..:p



Harga : Rm :)paid(cash or loan n u drive)year n sale:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

rem.billion

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4,107
Reaction score
2
Points
25
Jangan segan nak bertanya, tepuk dada tanya selera, teman boleh belanja..

lokasi kereta kekadang di perak dan jarang-jarang di kuala lumpur...

pm/call/sms no cun teman di bawah k..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
PM aku last price :)
 

fido_figos

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 20, 2009
Messages
602
Reaction score
2
Points
15
pm me too bro.......last price...
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
harga blh kurang lgi x TT? berminat gak nk ambik.. :) cash!
 

rem.billion

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 26, 2007
Messages
4,107
Reaction score
2
Points
25
macam dah tak laku jer waja teman ni...huhuhuhuuu
 

demetrie

Fun Poster
Joined
Sep 14, 2009
Messages
767
Reaction score
0
Points
10
Laku lagi tu bro..t aku tanye TEMAN-TEMAN aku kalau ade yg bekenan dgn WAJA kau tu..apa-apa pun BUMP.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register