BTC USD 38,637.7 Gold USD 1,819.66
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell [SOLD OFFLINE] Asus A42JC upgraded to 4GB RAM!

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
ITEM SOLD OFFLINE, SORRY LA LUPA NK UPDATE SBB JAUH TERBENAM THREAD NI :D:D:)):))

TQ & Wassalam


GAMBAR:

DSC01614.jpg


DSC01615.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
buyer kena register sendiri kat asus.com utk global warranty (2 thn) & kedai pun bagi 2 thn warranty. salinan resit akan diberi. sape berminat jgn tunggu lagi... kat kedai harga dia dlm rm 2450-2550 gitu..
 

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
Harga terkejut.... Lowyat pun tak berani bagi

BUMP --
barang baru, belum guna kecuali utk install antivirus...


HARGA??? Special utk CGrian!!! turun jadik RM 2200 aje t'masuk kurier... cepat cepat cepat...

1 unit laptop ASUS A42JC (i586-2.53GHZ + Intel Turbo Boost /4GB DDR3/NVIDIA GE) - game spec ni
1 carrying case + extra strap
 

navio

Freshie
Joined
Nov 28, 2010
Messages
35
Reaction score
0
Points
6
aik.. A42J.. 4GB ddr2, graphic ATI HD5470 512mb.. nape aku beli baru RM1900 ke?
 

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
spec tak sama bro...

NVIDIA GEFORCE 310M - 1GB
4GB DDR3
WIN 7 HOME PREMIUM

don't compare granny smith & red washington
 

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
ffk kes ker nih tt?

tak ah... ni ade sorang sedara kita kt CG ni mintak carikkan laptop spec yg dia nk, lepas aku tlg dptkn, dia cancel mcm tu aje... kalo ko tak hangin ke?? :mad:

aku taknk pakai pun laptop ni, baik jual aje :D
 

ignorexx

Super Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
9,253
Reaction score
7
Points
65
tak ah... ni ade sorang sedara kita kt CG ni mintak carikkan laptop spec yg dia nk, lepas aku tlg dptkn, dia cancel mcm tu aje... kalo ko tak hangin ke?? :mad:

aku taknk pakai pun laptop ni, baik jual aje :D

aku tak kena, tp tokey aku mmg ambik deposit dulu dlm 500 kalo nak laptop, kalo dekstop, deposit 300 masksima, sbb dia dah terkena dulu
 

navio

Freshie
Joined
Nov 28, 2010
Messages
35
Reaction score
0
Points
6
ooh lain.. NVIDIA.. lagi mantap la tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register