BTC USD 39,991.0 Gold USD 1,864.75
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell SOLD - Duit RM50 Merdeka GOLDLINE (edisi khas)

Status
Not open for further replies.

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
Salam, ako bagi pihak kawan nak jual sekeping duit RM50 edisi merdeka GOLDLINE.

Edisi terhad hanya ada 20 ribu keping sahaja.

Kepada yang berminat sahaja, kalau mahal harga yang di buka harap dimaafkan


Harga: RM470 + Free Pos Laju

Kuantiti: 1 + folder

Kondisi: UNC


call/sms 012 355 24 09 (aaron aziz)

kalau nak lebih percaya dengan ako, leh cek trader rating.terima kasih kawan2.

Gambar: amik kat mudah je ni..pinjam, tp barang sama je..:D

0563daabeb.jpg


1014266045.jpg


1058566475.jpg


1098903242.jpg








perhatian:

ako rasa ade yg salah paham...

yang ako nak jual ni...rm50 edisi merdeka..GOLDLINE....tepi die tu warna emas....yg ni hanya ade 20k je cetakan..kire mcm limited edition la...

yg kat bank2 kite jumpe tu...rm50 edidi merdeka...biasa punye...tepi duit ni color silver/perak....ni kire edisi merdeka yang biasa....ade 50juta keping kalau tak silap...

so...yg ako jual ni.harga melantun sikit la..sebab ni godline punye..bukan biasa punya..yg biasa tu..kalau korang p cucuk ATM pun leh dapat...ehheehhe

harap membantu kawan2...
 
Last edited:
Sponsored Post

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
Bump kepada yang berminat.... :)
 

n3scAf3 AIs

Active Member
Joined
Sep 30, 2009
Messages
1,473
Reaction score
28
Points
30
watla bid...rmaila la kang peminat2 duit masuk...hehehe...free bump utk TT
 

jutawan_kokusba89

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,864
Reaction score
9
Points
115
harga dia memang mahal ni ke?aku ada simpan duit ni rasanya..wuisyh!!memang bagus ye!!
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
watla bid...rmaila la kang peminat2 duit masuk...hehehe...free bump utk TT

Nnti sampai mase ako lelongkan...hehehe...thanks bro neskepiii...ko mmg terbayekkkk heh
 

addy

Active+ Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
3,025
Reaction score
29
Points
30
aku pon ada dah lama simpan tapi x de guna huhuhu
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register