To Sell SOLD 7 inch Mini Notebook UMPC Brand EPC RM450 (WI-FI ENABLE)

CG Sponsors




dyn

Banned
Joined
Jun 7, 2008
Messages
2,313
Reaction score
22
Points
25
DJ Jual.. tq
 
Last edited:
Sponsored Post

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
7" tak kocik sgt ko? tapi rege murah ni..
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
puh.. 7 inci... peh. kocik siot...
travel bagus nih. harga pon murah.
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
best ni... dulu q beli pun rm 680... setakat nak main porex je ok... memang best... ringan dan senang nak bawa g mana2 pun.... q tolong bump untuk tt... ahaks..
 

dyn

Banned
Joined
Jun 7, 2008
Messages
2,313
Reaction score
22
Points
25
A`ah.. minat ker? boleh ler sambar satu. tinggal 5 unit jer nie
 

dyn

Banned
Joined
Jun 7, 2008
Messages
2,313
Reaction score
22
Points
25
firma minat ni tapi HDD kecik la...ade x yg besar:-?
Hi,
2GB mmg kecik, sama lah dgn size dia pun 7inch saje. Tapi boleh letak SD card up to 16GB.
 

Firma

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
Hi,
2GB mmg kecik, sama lah dgn size dia pun 7inch saje. Tapi boleh letak SD card up to 16GB.
klu ada yang besar firma nak booking dulu ye TT:D
 

dyn

Banned
Joined
Jun 7, 2008
Messages
2,313
Reaction score
22
Points
25
okeh.. tapi dlm masa nie blum ada lagi :)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register