BTC USD 23,774.9 Gold USD 1,772.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Solat 24 jam.... ( isu yang akan diperjelaskan oleh tuan Wea Izre- masih berdivert )

Sponsored Post

mj12

Legendary Member
gem
Messages
11,812
Joined
Mar 22, 2008
Messages
11,812
Reaction score
0
Points
110
waa..

best nie tuan hilal...:">

kat tajuk thread tuh adjust sikit....

---->solat 24 jam...(khusus untuk wea izre perJELASkan)...<-----

pastu copy dan paste yang nie kat pembuka thread...

solah saye x de waktu,24 hours,huhu

kasi dia NAMPAK sikit:D
 
Last edited:

only1

Super Active Member
Messages
9,142
Joined
Feb 9, 2008
Messages
9,142
Reaction score
69
Points
70
power nie solat 24jam...

x kan dok kat tikar sembahyang jer..

citer gak kat aku... nak jugak aku belajar ape sebenarnya maksud solat 24 jam nie..
 

hilal

Permanently Banned - Forum Troll
Messages
3,454
Joined
May 29, 2006
Messages
3,454
Reaction score
3
Points
25
power nie solat 24jam...

x kan dok kat tikar sembahyang jer..

citer gak kat aku... nak jugak aku belajar ape sebenarnya maksud solat 24 jam nie..

sat bro,... tunggu tuan Wea ceritakan..

*cam ne nak edit topic ek?
 

mattop

Legendary Member
gem
Messages
12,396
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
semoga perbincangan ini akan lebih mendekatkan kita pd Allah swt....
 

mattop

Legendary Member
gem
Messages
12,396
Paid Membership
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
gi kat 1st post.... klik edit... pas tuh go advance...:)cgrock

sat bro,... tunggu tuan Wea ceritakan..

*cam ne nak edit topic ek?
 

hilal

Permanently Banned - Forum Troll
Messages
3,454
Joined
May 29, 2006
Messages
3,454
Reaction score
3
Points
25
semoga perbincangan ini akan lebih mendekatkan kita pd Allah swt....

itu yang paling diutamakan..semoga dengan penerangan tuan wea, kite mendapat satu lagi ilmu baru..
 

Muhammad_27

Super Active Member
Messages
7,914
Joined
Nov 8, 2007
Messages
7,914
Reaction score
86
Points
70
maksud tersirat yang cuba dia sampaikan ialah makna solah tu sendiri dan aplikasi dalam diri..

maksudnya berbunyi solah adalah salah satu berhubung dengan ALLAH s.w.t

so 24JAM dia cuba aplikasi kan xkira apa sekali pun perkara yang dilakukan adalah berkaitan dengan perhubungan dengan ALLAH s.w.t(CARA)

wording pun kata SOLAH, so tak kan tak ngerti lagi TUNE mr.WEA nie..

it's true MR.WEA?


len la kalau dia kata solat wajib buat 24jam.. (mampus org)
 

hilal

Permanently Banned - Forum Troll
Messages
3,454
Joined
May 29, 2006
Messages
3,454
Reaction score
3
Points
25
maksud tersirat yang cuba dia sampaikan ialah makna solah tu sendiri dan aplikasi dalam diri..

maksudnya berbunyi solat adalah salah satu berhubung dengan ALLAH s.w.t

so 24JAM dia cuba aplikasi kan xkira apa sekali pun perkara yang dilakukan adalah berkaitan dengan perhubungan dengan ALLAH s.w.t(CARA)

wording pun kata SOLAH, so tak kan tak ngerti lagi TUNE mr.WEA nie..

it's true MR.WEA?


len la kalau dia kata solat wajib buat 24jam.. (mampus org)


ishhh tuan ni... bagi lah tuan wea terangkan, kang lain maksud dr tuan wea, dah mendatangkan fitnah lah tuan..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register