SOGO Kini Di Shah Alam, TGV Beri Movie Percuma !

Recommended Brokers


Sponsored Post

jerul

Legendary Member
Joined
Jul 13, 2009
Messages
10,664
Reaction score
61
Points
120
siapa yg dah pi tgk wayang free
 

pinjamankereta2013

Fun Poster
Joined
Feb 8, 2013
Messages
507
Reaction score
58
Points
30
sec 7
area mc donald...icity...dulu semua paya
aku siap memancing ikan talapia lagi...
memancing patin di kampung padang jawa

rumah ku di sana sudah ku jual..huhu
teringat kan sekolah tamil di sana...kelapa sawit..
sekarang jadi mcm mcm
icity..jackel...pusat kesihatan..perumahan..

mmg bertambah jem di sana
harga rumah makin meletop la di seksyen 7
 

Xploit Machine

Super Active Member
Joined
Nov 23, 2012
Messages
9,526
Reaction score
2,033
Points
176
sec 7
area mc donald...icity...dulu semua paya
aku siap memancing ikan talapia lagi...
memancing patin di kampung padang jawa

rumah ku di sana sudah ku jual..huhu
teringat kan sekolah tamil di sana...kelapa sawit..
sekarang jadi mcm mcm
icity..jackel...pusat kesihatan..perumahan..

mmg bertambah jem di sana
harga rumah makin meletop la di seksyen 7
btul, minggu lepas pun i gi lepak ngan kwn kat tali air pdg jawa ngan bypass dalam sect 24 ..bleh tahan ikan, masa kecik dulu2 biasa bwk basikal masuk estet Air Kuning, jalan berlecak tanah merah plak tu .. ujan kalo abis, bwk Pajero je bleh masuk :D

Suria Jaya pun ladang kelapa sawit jugak, owner dia cina dah mati, pastu anak2 dia pakat jual tanah kat TSR untuk dimajukan .. TSR ngan Sultan Selangor kamcing ..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register