BTC USD 23,090.4 Gold USD 1,928.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Smart tag Baru reload rm50..hilang habis kredit

Sponsored Post

hulk80

Active Member
Messages
1,320
Joined
Sep 21, 2008
Messages
1,320
Reaction score
30
Points
30
Oh. Den pun pernah kena sebab kad tu tak detect masa kita masuk tol sebab tu dia caj harga tol paling mahal. Tapi boleh claim balik kat pejabat tol plus yang terdekat.

prosedur lama tak?nk suruh kita cam lg video rakaman tak?

Tadi customer servis call suruh gi pejabat sok..
 

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
gem
Messages
5,397
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,864
Points
141
Kesnya camni,baru je reload smart tag rm50..baru pkai sekali rm1.60 kat tol...Hari ni bila cuba scan palang.cakap no smart tag...bila undur kete dah detect..then palang tu buka...

Bila sampai tol lain untuk kira amaun..bole dia tunjuk baki tak cukup..minta lagi rm45+.....maksudnya smua amaun dalam kad dah hilang...cam tak dapat detect dari mana datang..so potong maksimum

Ada siapa pernah dapat claim balik tak?

Update:
Dah buat report.Pegawai call balik cakap suruh gi Plazatol ofis je..minta refund ke kad.
Tak yah tunggu 30 hari.

touch & go ni cap ayam sikit.
bape kali jugak penah tekene.
dekat tol ada.. dekat tren ada.. dia tolak lebih.

kene pegi ofice touch & go..
dia bule detek.. & masukkan balik duit
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register