Skandal seks: Artis raih RM20,000 hingga RM40,000 untuk satu malam

CG Sponsors




Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
283,896
Reaction score
11,718
Points
2,376
Takde lagi ke ni artis yang kantoi
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
9,062
Reaction score
1,718
Points
151
Selagi ada bulan mentari
Selagi ada berkasihaniii

Selagi ada bulan dan bintang
Selagi ada berkasih sayanggg

Selagi adaaa demannnd
Selagi itu lah ada supplyyy

asalkan tak merogol artis ok la tuu..
Artis bukan ada epf socso
Buat duit selagi mampu
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #4
Joined
Jul 1, 2008
Messages
29,878
Reaction score
1,225
Points
201
Scha Elinnea hampa, nama terjejas lepas dikaitkan skandal seks
Nadia Azam
Diterbitkan Hari ini 2:02 pm

Dikemaskini Hari ini 2:27 pm


“Jika boleh dapat wang cecah RM40,000 satu malam, buat apa saya susah- payah ulang-alik Kuala Lumpur ke Kuantan untuk jalani penggambaran,” demikian kata pelakon Scha Elinnea apabila namanya dikaitkan dengan sindiket pelacuran kelas atasan yang didedahkan baru-baru ini.
Aktres yang baru dua tahun berkecimpung dalam industri itu turut mengakui dia berasa berang dan kecewa kerana usahanya untuk membina nama tiba-tiba terjejas gara-gara sebuah blog mengaitkan dirinya dalam skandal seks terbabit secara tidak langsung.
“Bila dituduh secara melulu, sesiapa pun akan berasa marah dan kecewa seperti saya. Mereka yang menuduh tak tahu saya bersusah-payah kerja dari petang hingga ke malam untuk cari rezeki.
“Untuk jana pendapatan halal ada kalanya saya sampai terpaksa jalani tiga penggambaran pada satu-satu masa,” katanya kepada Malaysiakini.

Terdahulu, pihak pengurusan artis Absolut Management melalui satu kenyataan menafikan sekeras-kerasnya dakwaan yang mengatakan pelakon di bawah naungan mereka itu terbabit dalam sebarang skandal seks atau aktiviti pelacuran kelas atasan dengan bayaran mencecah RM40,000 untuk satu malam.
Menurut kenyataan tersebut, walaupun tanpa menyebut nama sesiapa, sebuah blog didakwa mengaitkan nama Scha atau nama sebenarnya Natasha Mohamed Mubeen, 21, secara tidak langsung dengan skandal seks terbabit apabila memaparkan tangkap layar akaun Instagram milik aktres berkenaan.

ce73be801ac5e94c6212bff56a7c9526.jpg


Turut dilampirkan laporan polis yang bertarikh 20 Oktober iaitu semalam yang difailkan di pejabat Polis Diraja Malaysia daerah Kuantan, Pahang ekoran Scha dihujani mesej berunsur penghinaan selain bertujuan mengajaknya melakukan hubungan seks.
Bagaimanapun, untuk rekod, blog terbabit baru memohon maaf secara terbuka sebentar tadi dengan mengaku telah menggunakan tangkap layar tersebut sebagai gambar hiasan tanpa meminta kebenaran.
Mengulas permohonaan maaf tersebut, kata pelakon drama Perempuan Tanpa Dosa itu, kejadian menimpa mengakibatkan reputasinya sebagai anak seni tetap terjejas.
“Hampa, the damage has been done (kerosakan sudah berlaku). Saya tak nak perkara ni berlaku lagi pada orang lain, tolong ambil iktibar daripada perkara terjadi.
"Walaupun dah dipadamkan atau dah minta maaf ada orang tetap dah baca artikel tersebut, mereka sudah salah anggap dan fikir bukan-bukan," katanya.
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,578
Reaction score
506
Points
121
Makcik Kiah jual apam kat kampung, nak dapat beli EX5 sebijik pun susah.
Artis jual apam sebulan dah boleh sambar BMW X5.
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,179
Reaction score
958
Points
121
Benda bkn ceta br, semua dedah tp tindakan xdk....tu dl tun boleh control semua sebab dia ada fail masing2 org bwh dia ngn lwn dia
 

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
2,059
Reaction score
249
Points
38
kelas artis malaysia ..
artis indon , vanessa angel,27 cuma dibayar sekitar RM24k semalaman ..
 
Last edited:

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,887
Reaction score
2,114
Points
201
teringat Norita Samsuddin.......VIP....sadis kematian dia...
 

satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,879
Reaction score
263
Points
51
Makcik Kiah jual apam kat kampung, nak dapat beli EX5 sebijik pun susah.
Artis jual apam sebulan dah boleh sambar BMW X5.
perbandingan yg salah.
pada masa & tempat yang salah
kalau banding neelofa vs ozawa pun ok juga
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,450
Reaction score
11,156
Points
1,906
perbandingan yg salah.
pada masa & tempat yang salah
kalau banding neelofa vs ozawa pun ok juga
tn satsepit, neelofa dah berpurdah sekarang, sebelum tu dia dah lama bertudung tutup aurat
silap orang tu klu nak bandingkan neelofa dengan maria ozawa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register